«Δάσκαλε συνέχισε!…Στη δική μας αξιολόγηση έχεις πάρει Άριστα!…»

Σε απεργία την Τετάρτη 15 Φλεβάρη, και άλλες πολύμορφες δράσεις προχωρούν οι εκπαιδευτικοί Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, καθώς η κυβέρνηση κάνει το επόμενο βήμα κατηγοριοποίησης των σχολείων και μαθητών, φέρνοντας την «ατομική αξιολόγηση» εκπαιδευτικών.

Με την προτροπή «Δάσκαλε συνέχισε!» η Ανώτατη Συνομοσπονδία Γονέων Μαθητών Ελλάδας απευθύνεται, με ανοιχτή επιστολή της, προς όλους τους εκπαιδευτικούς της χώρας, μπροστά στην αυριανή τους απεργία, σημειώνοντας πως οι γονείς μαζί με τους μαθητές, θα είναι στο πλευρό τους.

Η επιστολή της ΑΣΓΜΕ αναφέρει:

«Δάσκαλε συνέχισε!

Συνέχισε να μαθαίνεις στα παιδιά μας να ονειρεύονται και να παλεύουν για τη μόρφωσή τους, για το δίκιο τους!

Συνέχισε να παλεύεις να μη μείνει κανένα παιδί μας πίσω, επειδή δεν αντέχει η δική μας λεηλατημένη τσέπη!

Συνέχισε να παλεύεις για ένα σχολείο που δε θα εξοντώνει τα παιδιά μας στο ατέλειωτο κυνήγι ύλης και εξετάσεων, με τα κενά στα σχολεία να επιμένουν πεισματικά και τα φροντιστήρια να θεριεύουν.

Συνέχισε να παλεύεις για ένα σχολείο καλύτερο, δημόσιο και δωρεάν για ΟΛΑ τα παιδιά και όχι μόνο για λίγα. Που θα τους παρέχει ολόπλευρη μόρφωση και όχι μόνο σκόρπιες και εφήμερες δεξιότητες.

Ιδιαίτερα εσύ ο “νεότερος” δάσκαλος, που όμως εδώ και χρόνια περιπλανιέσαι από σχολείο σε σχολείο σε όλη τη χώρα, με τσακισμένο μισθό και δικαιώματα, αλλά πάντα με ψηλά το κεφάλι, μην κάνεις πίσω!

Στη δική μας αξιολόγηση έχεις πάρει Άριστα!

Συνέχισε!

Εμείς οι γονείς μαζί με τα παιδιά μας μας, τους μαθητές, θα είμαστε στο πλευρό σου!»

Σε απεργία στις 15 Φλεβάρη, κήρυξη απεργίας – αποχής και άλλες πολύμορφες δράσεις προχωρούν οι εκπαιδευτικοί Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, καθώς η κυβέρνηση κάνει το επόμενο βήμα κατηγοριοποίησης των σχολείων και μαθητών, φέρνοντας την «ατομική αξιολόγηση» εκπαιδευτικών.

«Κυβέρνηση και ΥΠΑΙΘ συνεχίζουν και εντείνουν το έργο απαξίωσης του δημόσιου σχολείου. Προχωρούν στην ολοκλήρωση εφαρμογής του ν. 4823/21, με την υλοποίηση της ατομικής αξιολόγησης των εκπαιδευτικών, στηριγμένης στη σαθρή διαδικασία της “εσωτερικής και εξωτερικής αξιολόγησης” των σχολικών μονάδων, την οποία ο κλάδος με τη στάση του απέτρεψε», αναφέρεται στην απόφαση του ΔΣ της ΔΟΕ, που αναφέρεται στα βήματα υλοποίησης του αντιδραστικού πλαισίου.

ΟΛΜΕ και ΔΟΕ καλούν την Τετάρτη 15 Φλεβάρη σε απεργιακό συλλαλητήριο στα Προπύλαια στις 10.30 π.μ.,

Η ΟΛΜΕ προκηρύσσει επίσης 3ωρες στάσεις εργασίας για την πρώτη ή τη δεύτερη βάρδια εργασίας τη Δευτέρα 13 και την Τρίτη 14 Φλεβάρη στο πλαίσιο της αποτροπής παρακολούθησης μαθημάτων από αξιολογητές.

Απεργιακές συγκεντρώσεις έχουν προγραμματιστεί σε πολλές πόλεις της χώρας:

Στη Θεσσαλονίκη, στις 11 π.μ. στο Άγαλμα Βενιζέλου.

Στην Πάτρα, 10.30 π.μ.πλατεία Γεωργίου.

Στη Ζάκυνθο, 11 π.μ. στη Νομαρχία.

Στο Ηράκλειο, στις 11 π.μ. στην Πλατεία Ελευθερίας.

Στην Κέρκυρα, στις 11 π.μ. στα Γενικά Λύκεια.

Στην Κεφαλονιά, στις 10.30 π.μ. στο «Σπίτι του Δασκάλου».

Στη Λήμνο, στις 10.30 π.μ. στην πλατεία ΟΤΕ.

Στο Μεσολόγγι, στις 11 π.μ. στη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης. Στηρίζει την κινητοποίηση και το Εργατικό Κέντρο Αγρινίου.

Στον Πύργο, 10.30 π.μ. κεντρική πλατεία.

Στη Σάμο, στις 10.30 π.μ. στην πλ. Πυθαγόρα στο Βαθύ.

Στη Χίο, στις 11 π.μ. στον «Οίκο Χίου Διδασκάλου»

«Όλοι στην απεργία» καλεί το ΠΑΜΕ

Όλοι στον αγώνα! Όλοι στην απεργία στις 15 Φλεβάρη, στη συγκέντρωση στις 10.30 π.μ. στα Προπύλαια και στην πορεία στη Βουλή καλεί το ΠΑΜΕ.

«Δε διαπραγματευόμαστε τον παιδαγωγικό μας ρόλο και την αξιοπρέπειά μας! Κάτω τα χέρια από τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών μας! Δυναμώνουμε τον αγώνα για αυξήσεις στους μισθούς, υπογραφή Συλλογικής Σύμβασης, μονιμοποίηση νεοδιόριστων και αναπληρωτών, στήριξη της δουλειάς μας στην τάξη!» σημειώνει και προσθέτει:

«Η κυβέρνηση, παραμονές εκλογών, αποφάσισε να κλιμακώσει την επίθεση. Πιάνει το νήμα από εκεί που το άφησαν όλες οιπροηγούμενες κυβερνήσεις εδώ και 40 χρόνια, από τις οδηγίες της ΕΕ και του ΟΟΣΑ, που από κοινού έχουν υιοθετήσει Αναπαράγει για τον σκοπό αυτό τα ίδια και τα ίδια ψέματα, όπως και όλες οι κυβερνήσεις, που επιχείρησαν να περάσουν εδώ και 40 χρόνια, τα ίδια μέτρα, όπως η αντιεκπαιδευτική αξιολόγηση.

“Βελτίωση”, “Λογοδοσία”, “Έλεγχος”, “Ανατροφοδότηση”, “Αποτίμηση” και λοιπά παραμύθια…την ίδια ώρα που τα σχολεία μαςκλείνουν με την εμφάνιση του πρώτου κρύου, πλημμυρίζουν από την πρώτη βροχή, μένουν χωρίς ρεύμα σε ώρα μαθήματος,με σοβάδες και καταρρεύσεις να απειλούν τη σωματική μας ακεραιότητα. Την ίδια ώρα που υπάρχουν κενά εκπαιδευτικών σε όλη την Ελλάδα και ειδικά στην παράλληλη στήριξη, την ίδια ώρα που η κυβέρνηση και ΥΠΑΙΘ αδιαφορούν πλήρως για τα μαθησιακά και ψυχοκοινωνικά προβλήματα που οξύνονται τα τελευταία χρόνια, την ίδια ώρα που ένας νεοδιόριστος προσπαθεί να τα βγάλει πέρα με 737 ευρώ. Την ίδια ώρα, η κυβέρνηση προχωρά σε έναν ωμό εκβιασμό απέναντι σε χιλιάδες νεοδιόριστους συναδέλφους μας… Τόσο πολύ αποσκοπεί στη βελτίωση του εκπαιδευτικού, που τρέχει κάθε μήνα στα δικαστήρια, εκβιάζει και απειλεί εκπαιδευτικούς, αντιστρέφει την πραγματικότητα! Δεν μπορεί να πείσει κανέναν!

Λογαριάζει όμως πάλι χωρίς τον ξενοδόχο:

  • Τους χιλιάδες εκπαιδευτικούς της τάξης
  • Τους γονείς, τους εργαζόμενους, τα σωματεία τους, που γνωρίζουν από πρώτο χέρι την κατάσταση στην Εκπαίδευση
  • Την ίδια την αποκρουστική πραγματικότητα, που γεννά η αντιλαϊκή πολιτική.

Δε θα φοβηθούμε την κυβέρνηση και τους εκβιασμούς της! Γιατί είμαστε εκπαιδευτικοί κι έχουμε συνείδηση της αποστολής μας. Γιατί παλεύουμε κάθε μέρα για τη μόρφωση των μαθητών μας, μέσα σε αντίξοες συνθήκες. Γιατί για να είμαστε δάσκαλοι,πρέπει πρώτα-πρώτα να είμαστε όρθιοι!

Κι αυτοί μάς θέλουν σκυφτούς, φοβισμένους! Με δείκτες και παραδείκτες, που είναι αδύνατον να πιαστούν, αλλά και να μετρήσουν ουσιαστικά το πολυσύνθετο παιδαγωγικό έργο μέσα στην σχολική τάξη. Με μια διαδικασία παρωδία που μας γυρίζει χρόνια πίσω! Με τον διευθυντή του σχολείου να μετατρέπεται, για πρώτη φορά στην Ιστορία της εκπαίδευσης, σε παιδαγωγικόμας κριτή!

Αν ενδιέφερε την κυβέρνηση (και όλες τις προηγούμενες) η ποιότητα της Εκπαίδευσης, θα ικανοποιούσε όσα ζητούμε εδώ και δεκαετίες. Ουσιαστική επιμόρφωση, με ετήσια απαλλαγή από τα διδακτικά καθήκοντα, μείωση του αριθμού των μαθητών στην τάξη, κάλυψη των κενών με μονιμοποίηση αναπληρωτών, χρηματοδότηση και τόσα άλλα.

Αντίθετα, όλη η κοινωνία έχει δει τα έργα και τις ημέρες της “αξιολογημένης” κυβερνητικής πολιτικής!

Είναι γνωστή η πείρα από τις χώρες που εφαρμόστηκαν αυτά τα μέτρα. Κατηγοριοποιημένα σχολεία, εκπαιδευτικοί με άθλιες εργασιακές σχέσεις, ακόμα και αναζήτηση εκπαιδευτικών από άλλες χώρες, όπως την Ελλάδα!Οι εκπαιδευτικοί συνεχώς παλεύουμε να γίνουμε καλύτεροι παιδαγωγοί, αξιολογούμαστε κάθε μέρα, κάθε διδακτική ώρα από δεκάδες μαθητές, γονείς!

Δεν έχουμε να κρύψουμε τίποτα! Έχουμε απέναντί μας την πολιτική και της σημερινής κυβέρνησης,που αντί να στηρίζει το έργο μας, επιδιώκει να ρίξει την ευθύνη για όλα τα προβλήματα σε εμάς, τους μαθητές, τις οικογένειές τους! Δε θα τους περάσει! Δε θα ανεχτούμε να μας φοβίζουν!

Με πείσμα και αποφασιστικότητα, πιάνουμε ξανά το νήμα του αγώνα! Δεν περιμένουμε ξανά σωτήρες και μεσσίες, που δήθεν θα μας λύσουν τα προβλήματα! Μπλοκάρουμε τα σχέδια της κυβέρνησης εδώ και τώρα!».

Κάλεσμα συμμετοχής και από τον Σύλλογο «Ο Βύρων»

Τη συμμετοχή του στην κινητοποίηση των εκπαιδευτικών δηλώνει και ο Σύλλογος Εργαζομένων στην Ιδιωτική Εκπαίδευση ν. Αττικής «Ο Βύρων».

«Μαζί με τους συναδέλφους μας πάμε κόντρα σε αυτούς που υποχρεώνουν τον εκπαιδευτικό να ψάχνει χορηγό και να κάνει promotion του σχολείου που δουλεύει, για να ανέβουν οι δείκτες επιχειρηματικής, αντιεκπαιδευτικής αξιολόγησης. Πάμε κόντρα σε όποιον θέλει να μας κάνει να ξεχάσουμε τον εκπαιδευτικό μας ρόλο. Αγωνιζόμαστε για σχολεία που προωθούν τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών. Αγωνιζόμαστε για πλήρη κάλυψη των αναγκών στη δημόσια εκπαίδευση με μόνιμους διορισμούς», σημειώνει και καλεί στην απεργιακή συγκέντρωση της ΔΟΕ και της ΟΛΜΕ, την Τετάρτη 15/02 στις 10:30 στα Προπύλαια.

902.gr

Facebook Twitter Google+ Εκτύπωση Στείλτε σε φίλο

Κάντε ένα σχόλιο: