Έδωσε τέλος στη ζωή του ο ράπερ “Το Βδέλυγμα” (Αντώνης Μανουσάκης)

Το τέλος που επέλεξε να δώσει στη ζωή του ήταν έκφραση των αδιεξόδων που βιώνουν συλλογικά δημιουργικοί και ευαίσθητοι άνθρωποι, καλλιτέχνες και μη.

Σήμερα το πρωί έγινε γνωστό ότι ο ράπερ και παραγωγός “Το Βδέλυγμα” -κατά κόσμον Αντώνης Μανουσάκης- έδωσε τέλος στη ζωή του.

Γεννήθηκε τον Φεβρουάριο του 1992, άρχισε να ασχολείται με τη μουσική παραγωγή από την εφηβεία του, έκανε ένα σύντομο διάλειμμα από το ραπ για να ασχοληθεί αποκλειστικά με την ποίηση, και επέστρεψε, κυκλοφορώντας την πρώτη του δουλειά στα 20 του χρόνια, με τίτλο “8 Φετίχ”, ενώ συμμετείχε στην καλλιτεχνική κολεκτίβα “Θέατρο Δρόμου”. Τα επόμενα χρόνια συμμετείχε σε διάφορες δουλειές και συνεργάστηκε με αρκετούς κόκκινους χιπ-χόπερς.

Η περίπτωσή του ήταν ιδιαίτερη, καθώς ήταν ίσως ο μόνος ράπερ που είχε παραδεχτεί ανοιχτά ότι είναι ομοφυλόφιλος -σε μια σκηνή που δεν είναι απαλλαγμένη από ομοφοβικές συμπεριφορές- έχοντας πολλές σχετικές αναφορές σε τραγούδια του.

Συμμετείχε σε πολλά αντιρατσιστικά φεστιβάλ και DIY συναυλίες, έχοντας συχνές αναφορές στον αντιφασισμό και τον αντικαπιταλισμό -χωρίς να αποφύγει τις αντιπαραθέσεις με ένα κομμάτι του “χώρου”.

Όπως έλεγε ο ίδιος σε συνέντευξή του, για το προσωνύμιο “Το Βδέλυγμα” που είχε διαλέξει.

Έχει καθαρά θρησκευτικές, χριστιανικές ρίζες, από αναφορές της Καινής Διαθήκης. Χαρακτηρίζει το πώς φαίνομαι στα μάτια του μέσου Έλληνα ως κομμουνιστής, άθεος, ομοφυλόφιλος και δεν ξέρω εγώ τι άλλο. Είναι η επανοικειοποίηση της έννοιας της αποκλίνουσας συμπεριφοράς, ως αντίδραση.

Έδινε αγώνα ενάντια στην κατάθλιψη και διάφορα αδιέξοδα, που έχουμε μάθει λανθασμένα να θεωρούμε “προσωπικά”. Στην πράξη όμως, το τέλος που επέλεξε να δώσει στη ζωή του ήταν έκφραση των αδιεξόδων που βιώνουν συλλογικά δημιουργικοί και ευαίσθητοι άνθρωποι -καλλιτέχνες και μη.

Facebook Twitter Google+ Εκτύπωση Στείλτε σε φίλο

Κάντε ένα σχόλιο: