Απόσπασμα από ένα μικρό «πηγαδάκι» που στήθηκε με αφορμή τις δήθεν «κοστολογημένες» προτάσεις των άλλων κομμάτων για τη νεολαία.
Το ΚΚΕ δεν κάνει κάτι διαφορετικό την προεκλογική περίοδο, βρίσκεται καθημερινά στους δρόμους, στους αγώνες του λαού.
Την ώρα που η ενεργειακή ακρίβεια εκτινάσσεται για τον λαό, ενώ για τους ομίλους της Ενέργειας εκτινάσσονται τα κέρδη, το κλείσιμο λιγνιτικών μονάδων και η καταστροφή παραγωγικών υποδομών που σχετίζονται με τον λιγνίτη αποτελούν καθρέφτη της άδικης, καπιταλιστικής ανάπτυξης.
“Αετέ, δεινέ πολεμιστή,
την κόλαση την είδες,
τη βία που επέβαλλε,
κρεμάλες κι αλυσίδες…”
Έχεις κάθε συμφέρον να συμπορευτείς με το ΚΚΕ, που με το Πρόγραμμά του φωτίζει τη μοναδική ρεαλιστική διέξοδο για να βρει σταθερότητα ο λαός και να προοδεύσει, σε μια κοινωνία χωρίς εκμετάλλευση και πολέμους, όπου οι μεγάλες παραγωγικές και τεχνολογικές δυνατότητες θα αξιοποιηθούν για την ικανοποίηση των διευρυμένων κοινωνικών αναγκών.
ΔΕΝ ΞΕΧΝΑΜΕ… Τα παιδιά που δεν έφτασαν ποτέ… Τις οικογένειές τους… Τον αγώνα μας για να μη συγκαλυφθεί ΤΟ ΕΓΚΛΗΜΑ των Τεμπών
"Η Ιστορία αρχίζει εκεί που τελειώνει η δημοσιογραφία"