Τομ Χανκς και πάσης Ελλάδος

Έλα αγάπη μου έλα να κάνουμε έναν Έλληνα ακόμα…

Αν πιστέψει κανείς όσα γράφονται από χρήστες των ΜΚΔ τούτες τις μέρες, κάπου ένας στους τέσσερις κάποια στιγμή έχει πετύχει τον Τομ Χανκς να κάνει ψαροντούφεκο στην Αντίπαρο, να θαυμάζει το ηλιοβασίλεμα στην Καλντέρα της Σαντορίνης και γενικά μόνο που δεν έχει παίξει μαζί του σφαλιάρες. Και πώς θα μπορούσε να είναι αλλιώς, αφού κι επισήμως πια ο διάσημος ηθοποιός είναι “ένας από μας”. Ο Προκόπης Παυλόπουλος, απέδειξε σε όλους τους haters ότι διαθέτει πρωτόβουλο πνεύμα και αποφάσισε να πολιτογραφήσει τιμητικά το Χανκς ως Έλληνα, χωρίς καν ο ίδιος να το ζητήσει, απλά γιατί μπορεί. Αν και τα φιλοκυβερνητικά μέσα έσπευσαν να μας πληροφορήσουν ότι η πρωτοβουλία ανήκει στον Κυριάκο Μητσοτάκη, που είχε συναντηθεί προ διαστήματος με τον ηθοποιό και του έκανε την εν λόγω πρόταση, που ενθουσίασε λέει τον Χανκς, ο οποίος την ώρα που γράφονταν αυτές οι γραμμές ακόμα δεν είχε αντιδράσει επίσημα. Κάθε γαλάζιος πρωθυπουργός της τελευταίας δεκαετίας κάνει και μια πολιτογράφηση για επικοινωνιακούς λόγους, ο Σαμαράς του Γιάννη Αντετοκούμπο και ο Κυριάκος του Τομ Χανκς, παρά τις σαφείς διαφορές μεταξύ των δύο περιπτώσεων.

Ως κοινός παρονομαστής όμως λειτουργεί και πάλι το στοιχείο της “αριστείας”. Ο μόνος λόγος που ο Γιάννης και τα αδέρφια του έπαψαν να είναι οποιαδήποτε μεταναστόπουλα από τα Σεπόλια, που αν και μετέχοντες της ημετέρας παιδείας κανείς δεν ξέρει πότε θα έπαιρναν υπηκοότητα, είναι το μπασκετικό τους ταλέντο. Αντίστοιχα, το μόνο που ξεχωρίζει τον Τομ Χανκς από χιλιάδες άλλους ξένους παντρεμένους με ελληνικής καταγωγής συζύγους (εν προκειμένω μάλιστα, η Ρίτα Γουίλσον έχει μητέρα βορειοηπειρώτισσα και πατέρα εκχριστιανισμένο Πομάκο, κάτι που αν ζούσε στην Ελλάδα πιθανότατα να της προκαλούσε αρκετά προβλήματα από ελληνόψυχους) και εξοχικά σε αιγαιοπελαγίτικα νησιά, είναι η διεθνής του αναγνωρισιμότητα.

Δεν υπάρχει επί της αρχής αντίρρηση στην τιμητική πολιτογράφηση του Χανκς, υπάρχει πολύ σοβαρή αντίρρηση στο ότι για μια ακόμη φορά χρησιμοποιούνται μιντιακά τερτίπια για να καλυφθεί μια συνολικά εχθρική προς την ενσωμάτωση των αλλοδαπών – και δια της πολιτογράφησης – που αποδεδειγμένα ζουν μόνιμα και προσφέρουν στη χώρα, πολλώ δε μάλλον των παιδιών τους που δεν έχουν γνωρίσει σε αρκετές περιπτώσεις καν την πατρίδα των προγόνων τους.

Σε μια πιο φωτεινή πλευρά της υπόθεσης, ίσως, εφόσον ο Χανκς αποδεχτεί όπως όλα δείχνουν την πολιτογράφηση, να υπάρξουν ενδιαφέρουσες διασκευές παλιών μεγάλων του επιτυχιών:

Κι επιτέλους, δεν αισθάνεστε ακόμα πιο περήφανοι που μετά το Χριστό, αποδεικνύεται περίτρανα πως κι ο Φόρεστ Γκαμπ είναι Έλληνας;

Υ.Γ. Η φωτό είναι αλιευμένη από το διαδίκτυο κι εμφανώς φέικ, αλλά ταιριαστή με την περίσταση.

Facebook Twitter Google+ Εκτύπωση Στείλτε σε φίλο

Κάντε ένα σχόλιο: