Η σπουδή της… «αξιολόγησης»

Επειδή η «Αξιολόγηση» έχει «προηγηθεί» σε άλλες χώρες, αναρωτηθείτε… Αναρωτηθείτε, γιατί πολύ πιο ισχυρές χώρες π.χ. Βρετανία, Γερμανία «εισάγουν» γιατρούς, μηχανικούς κ.ά. για να καλύψουν τις ανάγκες τους… Δεν «παίρνουν «τα γράμματα τα παιδιά τους; Όχι! Απλώς, δεν φτάνουν ποτέ να σπουδάσουν, γιατί  η κοινωνικοοικονομική «κρησάρα» ΤΑ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΕ!

…και «πριν ο αλέκτωρ λαλήσει τρις»  εκδόθηκε η ανακοίνωση ότι η «απεργία –αποχή» των εκπαιδευτικών είναι  «παράνομη και καταχρηστική»!

Αξιοζήλευτη  πράγματι, η σπουδή του υπουργείου Παιδείας να προσφύγει στην «Τυφλή Δικαιοσύνη», για να προλάβει το «τσουνάμι» των αντιδράσεων εκ μέρους των εκπαιδευτικών…

Αξιοζήλευτη  πράγματι, η σπουδή των οργάνων της δικαιοσύνης (Μονομελούς Πρωτοδικείου) να εκδικάσουν και να καταδικάσουν- και με χρηματική ποινή- όποιον και όποια εκπαιδευτικό «τολμήσει» να αντισταθεί στο νομοθέτημα «Αξιολόγηση»- σε χρόνο ρεκόρ… Το εξώδικο στάλθηκε στις 11:00 και στις 12:30 εκδικαζόταν!

Αξιοζήλευτη πράγματι, η σπουδή της δικαιοσύνης να επισπεύσει την εκδίκαση- έφεση της ΟΛΜΕ- στο Εφετείο για τη Δευτέρα, ημέρα Πανελλαδικής απεργίας των εκπαιδευτικών…

Ταυτόχρονα με e-mail  το Υπουργείο Παιδείας «καλεί» τα σχολεία να «φτιάξουν» τμήματα των 28 μαθητών… σε χρονιά covid-19!

Αξιοζήλευτη πράγματι, η σπουδή του Υπουργείου Παιδείας να «καταστείλει» οποιανδήποτε μαθητική αντίδραση ή αντίδραση της εκπαιδευτικής κοινότητας στα αντιεκπαιδευτικά μέτρα, όταν με νόμο απαγόρευε ήδη από πέρσι τη συμμετοχή των μαθητών στα τηλεμαθήματα, ΑΝ συμμετείχαν σε μαθητικές κινητοποιήσεις…

Βλέπετε από μικροί πρέπει να πάρουν το μάθημα της ζωής, όπως και οι γονείς τους…

Απεργείς ζητώντας καλύτερες συνθήκες δουλειάς; Δεν πληρώνεσαι!

Διεκδικείς «καλύτερο σχολείο»; Δεν  συμμετέχεις στα μαθήματα!

Απόφαση (ΦΕΚ): Αποκλεισμός «καταληψιών» από την τηλεκπαίδευση- Απουσίες στους απόντες | esos.gr

…Έχοντας όμως ήδη ψηφίσει  την

  • -αύξηση του αριθμού των μαθητών στα τμήματα των σχολείων σε 27 συν 10%

Άρθρο 49 Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης | Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων (opengov.gr)

Κοινή Υπουργική Απόφαση 129818/Γ2/2013 – ΦΕΚ 2451/Β/01-10-2013 –        Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση (e-nomothesia.gr)

  • -την εξομοίωση των επαγγελματικών δικαιωμάτων των αποφοίτων των κολλεγίων με των αποφοίτων των δημόσιων Πανεπιστημίων

Ισότιμοι οι τίτλοι των Κολλεγίων με των ΑΕΙ για τη βαθμολογική και μισθολογική εξέλιξη των υπαλλήλων | esos.gr

Αξιοζήλευτη  πράγματι, η αργοπορία στην εκτέλεση των προσεισμικών ελέγχων στα δημόσια κτήρια και σχολεία, αφήνοντας μαθητές και υποδομές στο έλεος της «τύχης» ή της «κακιάς στιγμής»…  Μόλις το 25% των σχολικών υποδομών έχει ελεγχθεί από το 2004 που ξεκίνησε η « προσπάθεια»…

Προσεισμικός έλεγχος σχολικών κτιρίων: Μια ημιτελής προσπάθεια | Alfavita

Περιμένοντας (;) τον επόμενο σεισμό – ertnews.gr

“Προσεισμικός έλεγχος και αντισεισμική θωράκιση των σχολικών κτηρίων” (ipaidia.gr)

Όσον αφορά την παλαιότητα… ισχύει το εξής: «Όσο πιο παλιό τόσο πιο καλό!» κάτι δηλαδή σαν «το παλιό καλό κρασί»!

…και πάμε λοιπόν στην «Αξιολόγηση»…

όσο διαβάζεις τον νόμο τόσο προβληματίζεσαι, όταν αναφέρεται σε:

  • -«αξιοποίηση» των σχολικών υποδομών (λες και τώρα δεν δίνονται για δωρεάν δημόσιες, δημοτικές και σχολικές εκδηλώσεις)
  • -«αυτονόμηση» της σχολικής μονάδας και του εκπαιδευτικού έργου…

Δηλαδή σταδιακή οικονομική αυτοτέλεια, με εύρεση χορηγών ή πρόσθετη οικονομική επιβάρυνση των γονέων και  εκπαιδευτικό πρόγραμμα και βιβλία  όχι κοινά σε όλη την Ελλάδα αλλά διαφοροποιημένα με βάση την οικονομική ευρωστία των σχολείων ή των γονιών τους… και στο τέλος οι «προσκρούστρειες» εξετάσεις, ίδιες και «ίσες» για όλους, για το σχολείο της Εκάλης και της «Κολοπετεινίτσας»…

(η παρομοίωση αφορά τα σχολεία που «διαβιούν» σε λιγότερο προνομιούχες περιοχές)

Υπουργική Απόφαση 108906/ΓΔ4/2021 – ΦΕΚ 4189/Β/10-9-2021 – ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ – ΠΑΙΔΕΙΑ (e-nomothesia.gr)

Εθνικές μεταρρυθμίσεις στη Σχολική Εκπαίδευση | Eurydice (europa.eu)

 

Με απλά λόγια, όσο «δημόσια» και «δωρεάν» είναι η δημόσια υγεία, άλλο τόσο δημόσια και δωρεάν θα γίνει και η δημόσια εκπαίδευση!

Και επειδή η «Αξιολόγηση» έχει «προηγηθεί» σε άλλες χώρες, αναρωτηθείτε…

Αναρωτηθείτε, γιατί  πολύ πιο ισχυρές χώρες π.χ. Βρετανία, Γερμανία «εισάγουν» γιατρούς, μηχανικούς κ.ά. για να καλύψουν τις ανάγκες τους…

Δεν «παίρνουν «τα γράμματα τα παιδιά τους; Όχι! Απλώς, δεν φτάνουν ποτέ να σπουδάσουν, γιατί  η κοινωνικοοικονομική «κρησάρα» ΤΑ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΕ!

Κυρίως, από τα πιο εύπορα τμήματα «φτάνουν» να σπουδάσουν στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση. Τα υπόλοιπα μετά το Γυμνάσιο «στέλνονται» στην κατάρτιση!

Αναβάθμιση του σχολείου ή υποβάθμισή του για τα παιδιά της λαϊκής οικογένειας; | 902.gr

Ακόμα και ο ΕΛΙΑΜΕΠ  παραδέχεται,  τις ταξικές –κοινωνικές ανισότητες στην πρόσβαση στην τριτοβάθμια εκπαίδευση!

Microsoft Word – Chapters18_21_.doc (eliamep.gr) (παρ 3.6)

Αξιοζήλευτη  πράγματι, η «ευαισθησία» της δικαιοσύνης όταν:

  • -Νηπιαγωγεία «διαβιούν» στα ισόγεια πολυκατοικιών!
  • -Σχολεία λειτουργούν με δραματικές ελλείψεις και «ακατάλληλους» χώρους  για μαθητές, όταν τα κοντέινερ έχουν «καταντήσει η εύκολη- μόνιμη λύση για πολλά σχολικά συγκροτήματα!
  • -Όταν «φτάνει» το  Πάσχα για να καλυφθούν τα κενά των εκπαιδευτικών…
  • -Όταν… όταν ΑΠΟΥΣΙΑΖΕΙ ο οποιοσδήποτε ιατρικός- προληπτικός έλεγχος των μαθητών, εκ μέρους της Πολιτείας, εκτός από την τυπική ιατρική έντυπη διαβεβαίωση κάθε τρία χρόνια…

Ο νόμος της «Αξιολόγησης» δεν είναι τίποτα άλλο παρά:

  • -ο Δούρειος ίππος της κατηγοριοποίησης των σχολείων
  • -η απαρχή της κατάργησης σχολείων
  • -η μεταφορά λειτουργικών εξόδων στους γονείς και τους ΟΤΑ
  • -η «υποταγή» του εκπαιδευτικού, όχι στον εκπαιδευτικό και παιδαγωγικό του ρόλο, αλλά σε ρόλο στελέχους «επιχείρησης»

Απέναντι στο πάγιο αίτημα των εκπαιδευτικών για συνεχή και ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗ επιμόρφωση το υπουργείο απαντά με «επιμορφώσεις»  για τα «μάτια του κόσμου»…

Είναι χαρακτηριστικό -και επίκαιρο- ότι μόλις πέρυσι πραγματοποιήθηκε ΜΙΑ «επιμόρφωση» (Επιμόρφωση στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση (sch.gr)) για την τηλεκπαίδευση (αφού άνοιξαν τα σχολεία)  και είναι αποκαλυπτικό το παράδειγμα-πρόταση, προς τους καθηγητές της Φυσικής Αγωγής να προτείνουν στους μαθητές εφαρμογή στο κινητό που  μόνο διεστραμμένος νους θα μπορούσε να σκεφτεί:

Να γυμναστούν, τρέχοντας σε περιβάλλον Ζόμπι!

Για του λόγου το αληθές:

Zombies, Run! (zombiesrungame.com)

Είναι λοιπόν χρέος των μαθητών, των γονιών και των εκπαιδευτικών να ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΟΥΝ την παρεχόμενη εκπαίδευση και να μην επιτρέψουν την περαιτέρω υποβάθμισή της!

Είναι χρέος των μαθητών να ζητήσουν «σχολείο που θα μορφώνει και δεν θα εξοντώνει!»

Είναι χρέος των γονιών να απαιτήσουν Πραγματικά Δημόσια Παιδεία!

Είναι χρέος των εκπαιδευτικών να «διδάξουν»  στους μαθητές, το σπουδαιότερο μάθημα της ζωής όπου ο άνθρωπος δεν μορφώνεται, δεν καταξιώνεται, δεν αγωνίζεται, δεν «ΑΡΙΣΤΕΥΕΙ» μόνο  για τον εαυτό του αλλά για να προσφέρει  στο κοινωνικό σύνολο!

«Το πέρασμα απ’ το ΑΤΟΜΙΚΟ στο ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ!»

Ιωαννάτος Σπύρος

Facebook Twitter Google+ Εκτύπωση Στείλτε σε φίλο

Κάντε ένα σχόλιο: