Η διοίκηση του ΟΑΣΘ καταργεί το μόνο μέτρο προστασίας που είχε πάρει για τους οδηγούς!

Ενώ το προηγούμενο διάστημα είχαμε επίσημη καταγραφή 240 και άνω κρουσμάτων και 7 νεκρούς συναδέλφους στους 2.000 εργαζόμενους -ποσοστό πολύ υψηλότερο από άλλους αντίστοιχους εργασιακούς χώρους- η διοίκηση του ΟΑΣΘ συνεχίζει το χαβά της κάνοντας πως δεν καταλαβαίνει.

Κατάργηση της ελάχιστης προστασίας του οδηγού με άνοιγμα της πρώτης πόρτας των λεωφορείων

Εδώ και λίγο διάστημα με εντολή της διοίκησης του ΟΑΣΘ έχουν τοποθετηθεί μεγάλα κομμάτια νάιλον στις πόρτες της καμπίνας των οδηγών.

Η παρέμβαση αυτή έγινε υποτίθεται για την προστασία των εργαζόμενων οδηγών από τον SARS-Cov-2 γιατί το επόμενο βήμα είναι το άνοιγμα της πρώτης πόρτας των λεωφορείων για την επιβίβαση-αποβίβαση των επιβατών.

Αυτήν την εποχή της μεγάλης αύξησης των κρουσμάτων και της αύξησης των διασωληνωμένων με αντίστοιχες ανακοινώσεις των αρμόδιων φορέων για αυστηροποίηση των μέτρων ενάντια στην πανδημία βρήκε η διοίκηση του Οργανισμού για να κάνει τα πειράματά της;

Ενώ το προηγούμενο διάστημα είχαμε επίσημη καταγραφή 240 και άνω κρουσμάτων και 7 νεκρούς συναδέλφους στους 2.000 εργαζόμενους -ποσοστό πολύ υψηλότερο από άλλους αντίστοιχους εργασιακούς χώρους- η διοίκηση του ΟΑΣΘ συνεχίζει το χαβά της κάνοντας πως δεν καταλαβαίνει.

-Το κομμάτι νάιλον που τοποθέτησε (με λαμαρινόβιδες) δεν αποτελεί κλειστή καμπίνα οδηγού.
Μόνο μια απόλυτα κλειστή καμπίνα μπορεί να προστατέψει αποτελεσματικά τον εργαζόμενο αλλά και τους επιβάτες από τον ιό γιατί κανείς δεν μπορεί να γνωρίζει ποιος είναι φορέας και ποιος όχι.

-Το κομμάτι νάιλον με τον τρόπο που τοποθετήθηκε δυσχεραίνει σε μεγάλο βαθμό την είσοδο και έξοδο του οδηγού από την καμπίνα. Τι θα γίνει σε περίπτωση αδιαθεσίας ή σοβαρού ατυχήματος και πως θα απεγκλωβιστεί γρήγορα ο οδηγός ;;  (Δείτε τις σχετικές φωτό που έχουμε επισυνάψει)

-Το κομμάτι νάιλον δημιουργεί αντανακλάσεις τόσο από το φως του ήλιου το πρωί όσο και το βράδυ όταν υπάρχει εσωτερικός φωτισμός (φώτα σαλονιού των επιβατών) και εξωτερικός (φώτα άλλων οχημάτων) και γενικά δυσχεραίνει την όραση του οδηγού.

Αυτοί που σκέφτηκαν αυτή την πατέντα δοκίμασαν να οδηγήσουν σε όλες τις συνθήκες για να καταλάβουν και να αντιληφθούν την αποτελεσματικότητα της ή όχι;

Η διοίκηση του ΟΑΣΘ να αφήσει τα πειράματα με επικίνδυνες κατασκευές και υλικά μη εγκεκριμένα από κανέναν επιστημονικό φορέα και που πέρα από όλα τα άλλα ζητήματα ασφάλειας επιπλέον  προσβάλει και τους εργαζόμενους αφού κατά την είσοδο και έξοδο από την καμπίνα τους αναγκάζει σε κινήσεις «ευλυγισίας».

Η απόφαση για την απαγόρευση της εισόδου-εξόδου των επιβατών από την μπροστινή πόρτα ήταν και η μόνη που πήρε η διοίκηση του Οργανισμού στην αρχή της πανδημίας και πρέπει να παραμείνει για όσο διάστημα διαρκεί αυτή.

Facebook Twitter Google+ Εκτύπωση Στείλτε σε φίλο

Κάντε ένα σχόλιο: