ΚΝΕ – Να απολογηθούν τώρα ΜΜΕ και δημοτικές αρχές που διαφήμιζαν τα γκράφιτι του ακροδεξιού Εύρυτου

“Θεωρούμε αυτονόητο το να ακυρωθεί εδώ και τώρα η συνεργασία του συγκεκριμένου με διάφορες δημοτικές αρχές στην Αττική και όλη την Ελλάδα. Να απολογηθούν οι εμπλεκόμενες δημοτικές αρχές καθώς και τα συγκεκριμένα ΜΜΕ που προέβαλαν τέτοιους είδους “συνεργασία” ως ελάχιστο φόρο τιμής στη μνήμη των ηρώων του 1821 και προς αποκατάσταση της ιστορικής αλήθειας”

Πολύς λόγος γίνεται αυτό το διάστημα για τον γκραφιτά Εύρυτο, που από μια σειρά ΜΜΕ, τηλεοπτικά και διαδικτυακά, ακροδεξιάς, αλλά και μέινστριμ κοπής διαφημίστηκε ως σπουδαίος καλλιτέχνης, ιδιαίτερα με αφορμή τη συνεργασία του με το Δήμου Ελληνικού – Αργυρούπολης για τη δημιουργία τοιχογραφιών με ήρωες της Επανάστασης του ’21. Όλα αυτά για ένα άτομο με σαφείς ακροδεξιές τάσεις και διασυνδέσεις με νεοναζί, όπως τον καταδικασμένο για διεύθυνση εγκληματικής οργάνωσης Γιάννη Λαγό, με τον οποίο χαριεντίζονταν πριν ένα μήνα στο τουίτερ.

Είναι ο ίδιος άνθρωπος που έφτιαξε το επαίσχυντο γκράφιτι για τον Άρη Βελουχιώτη, ενώ και μια σειρά ακόμα έργα του έχουν ξεκάθαρο φασιστικό συμβολισμό. Ο ίδιος ο Εύρυτος προσπαθεί μάταια να διασκεδάσει τις εντυπώσεις. προβάλλοντας εσκεμμένα πειραγμένα με φωτοσόπ έργα του για να διαχωρίσει τάχα τη θέση του από “ακραίες ή βίαιες πολιτικές αναφορές”, υποστηρίζοντας πως αναλαμβάνει την ευθύνη μόνο για έργα που φέρουν τη “χαρακτηριστική υπογραφή του”. Η οποία ωστόσο, τυγχάνει να έχει τουλάχιστον τέσσερις διαφορετικές μορφές, που όλως τυχαίως, τα κοινά τους στοιχεία συσχετίζονται με φασιστικούς συμβολισμούς:

Μάλιστα, ο ίδιος έσπευσε μέσα στη νύχτα να κατεβάσει ανάρτηση με γκράφιτι για τα Ίμια, όπου διακρίνεται η “χαρακτηριστική” του υπογραφή:

Απέναντι στην αποθέωση του πατενταρισμένου ακροδεξιού που πλασάρεται ως καλλιτέχνης του δρόμου με “πατριωτικές ευαισθησίες”, αντέδρασε η ΚΝΕ, με ανακοίνωσή της στην οποία αναφέρεται στα έργα και τις ημέρες του Εύρυτου, καλώντας τα ΜΜΕ και τις δημοτικές αρχές που συνέβαλαν στην “αγιοποίηση” του Εύρυτου να απολογηθούν για τη στάση τους, σημειώνοντας πως ο τίτλος του “καλλιτέχνη” για τον συγκεκριμένο, αποτελεί τουλάχιστον προσβολή σε χιλιάδες νέους που πράγματι δημιουργούν τέχνη, προβάλλοντας πανανθρώπινα ιδανικά κι όχι φτηνή πατριδοκαπηλία και φασιστική εικονογραφία.

Ολόκληρη η ανακοίνωση αναφέρει:

Τις τελευταίες μέρες απολαμβάνει ευρεία προβολή από έντυπα και ηλεκτρονικά ΜΜΕ, όπως και από τηλεοπτικά κανάλια πανελλαδικής εμβέλειας, μεταξύ των οποίων και της δημόσιας τηλεόρασης, η πρωτοβουλία ορισμένων δημοτικών αρχών -πιθανά και άλλων- να εντάξουν στο πλαίσιο της δραστηριότητάς τους για τον εορτασμό των 200 χρόνων από το 1821 τη δημιουργία προσωπογραφιών ηρώων της επανάστασης σε δημόσιους χώρους, από έναν υποτίθεται “Μυστηριώδη νέο”, “Γκραφιτά της Επανάστασης”, και διάφορα άλλα.

Δεν πιστεύουμε ότι υπάρχει περίπτωση οι ιθύνοντες αυτών των άθλιων πρωτοβουλιών να αγνοούν ποιος είναι ο συγκεκριμένος και περί τίνος πρόκειται. Πρόκειται για άνθρωπο που κινείται σε φασιστικούς – νεοναζιστικούς κύκλους, “φιλοτεχνήματα” του οποίου επισυνάπτουμε στην ανακοίνωσή μας. Σε ένα από αυτά, ο συγκεκριμένος εκτός από το ψευδώνυμό του (πλάι στον κέλτικο σταυρό εν συνεχεία σύμβολο της Βέρμαχτ και μετέπειτα της Χρυσής Αυγής) συνυπογράφει και με το όνομα “Propatria”, όνομα περιθωριακής νεοναζιστικής ομάδας με διασυνδέσεις… Από αυτούς που γιορτάζουν παγανιστικά ήθη και έθιμα π.χ. τα “ηλιοστάσια”, απαγγέλοντας “ελεγείες” του Ν. Γ. Μιχαλιολιάκου στον θεό Πάνα και λοιπά ιλαροτραγικά.

Για τη νεολαία και το λαό μας, είναι απολύτως καθαρό ότι δεν μπορεί να υπάρχει καμία σχέση μεταξύ του εθνικισμού – ναζισμού με τους ήρωες του 1821, με το ίδιο το περιεχόμενο της ελληνικής αστικής Επανάστασης. Μάταια οι πατριδοκάπηλοι προσπαθούν να συνδέσουν τα ασύνδετα. Σήμερα, ο γνήσιος λαϊκός πατριωτισμός είναι άρρηκτα συνδεδεμένος με την πάλη για να γίνει ο λαός αφέντης στον τόπο μας, είναι δηλαδή ο εφιάλτης των φασιστών και του συστήματος που τους θρέφει.

Αυτή η αλήθεια δεν αλλάζει όσο παραπλανητικό μελάνι κι αν ξοδέψουν οι απόγονοι των ταγματασφαλιτών. Άλλωστε, η πλησιέστερη συσχέτιση που έχουν με τη συγκεκριμένη ιστορική περίοδο του 1821, είναι ο μετέπειτα λαογέννητος χαρακτηρισμός του “Γερμανοτσολιά”, άσβεστος στη συλλογική ιστορική μνήμη του λαού μας, για τον προδοτικό τους ρόλο κατά την Κατοχή και την ΕΑΜική Εθνική Αντίσταση.

Τα συγκεκριμένα περιστατικά αποτελούν ακόμα μια πρόκληση για τον λαό και τη νεολαία της πατρίδας μας, τη στιγμή που παρά την καταδικαστική απόφαση για τη νεοναζιστική – εγκληματική οργάνωση της Χρυσής Αυγής, ο υπαρχηγός της Παπάς “αγνοείται” κυκλοφορώντας ελεύθερος, ενώ η άρση ασυλίας του ναζιστή ευρωβουλευτή Λαγού ακόμα “διεκπεραιώνεται”…

Αποδεικνύεται ότι η πάλη ενάντια στον φασισμό δεν εξαντλείται στα πλαίσια των αποφάσεων της αστικής δικαιοσύνης, που είναι θεσμός του ίδιου του εκμεταλλευτικού συστήματος που τον γεννά, που έχει τον αντικομμουνισμό σταθερά στην προμετωπίδα της επίθεσής του στο εργατικό – λαϊκό κίνημα. Επειδή ο κατάλογος των παραδειγμάτων που θα μπορούσαμε να παραθέσουμε είναι μακρύς, θα αρκεστούμε μόνο στο πιο πρόσφατο: Στις 20/2 ο βουλευτής της ΝΔ Μ. Λαζαρίδης ανάρτησε χυδαίο σχόλιο πιάνοντας στο στόμα του τον κομμουνιστή λαϊκό ηγέτη Άρη Βελουχιώτη, με υβρεολόγιο ταυτόσημο με αυτό που χρησιμοποίησε σε γκράφιτι εναντίον του Άρη ο συγκεκριμένος δήθεν “Μυστηριώδης Καλλιτέχνης”.

Θεωρούμε αυτονόητο το να ακυρωθεί εδώ και τώρα η συνεργασία του συγκεκριμένου με διάφορες δημοτικές αρχές στην Αττική και όλη την Ελλάδα. Να απολογηθούν οι εμπλεκόμενες δημοτικές αρχές καθώς και τα συγκεκριμένα ΜΜΕ που προέβαλαν τέτοιους είδους “συνεργασία” ως ελάχιστο φόρο τιμής στη μνήμη των ηρώων του 1821 και προς αποκατάσταση της ιστορικής αλήθειας.

Η ΚΝΕ στο πλάι του Κόμματός μας ήδη ξεδιπλώνει πλούσια ιδεολογική – μορφωτική δραστηριότητα γύρω από την επέτειο των 200 χρόνων από το 1821, αναδεικνύοντας τα σύγχρονα διδάγματά της επαναστατικής πάλης για την κίνηση της Ιστορίας προς τα μπρος, που γίνεται πάντα κόντρα στη μάταιη προσπάθεια των εκφραστών και οπαδών της συντήρησης, της οπισθοδρόμησης, του σκοταδισμού.

Το ερώτημα γιατί αυτές οι πρωτοβουλίες δεν τυγχάνουν της παραμικρής προβολής είναι φυσικά ρητορικό…

ΥΓ: Όσο για τον χαρακτηρισμό του “καλλιτέχνη” που του αποδίδουν, είναι τουλάχιστον προσβλητικός για τους χιλιάδες νέους που επιδίδονται σε πάσης φύσεως καλλιτεχνική δημιουργία, εμφορούμενοι από τα ιδανικά της ελευθερίας, της δημοκρατίας, της ισότητας, της αλληλεγγύης, της φιλίας των λαών που δεν έχουν καμιά σχέση με το τυφλό ρατσιστικό μίσος και τη βορβορώδη υποκουλτούρα που αναπαράγεται στους διάφορους εθνικιστικούς κύκλους στη χώρα μας και διεθνώς.

Facebook Twitter Google+ Εκτύπωση Στείλτε σε φίλο

Κάντε ένα σχόλιο: