H διοίκηση του ΟΑΣΘ αποκρύπτει κρούσματα, για να κρύψει τις ευθύνες της!

Δεν πρόλαβε ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ να ολοκληρώσει τη δήλωση του για ανυπόστατες φήμες της ΔΑΣ ΟΑΣΘ περί συρροής covid σε σταθμαρχείο και εμφανίστηκε την επομένη και 6ο κρούσμα στο συγκεκριμένο εργασιακό χώρο! Στην ανακοίνωση της η διοίκηση ισχυρίζεται ότι τα κρούσματα είναι μόνο 5 στους 1800 εργαζόμενους ενώ εμείς γνωρίζουμε με στοιχεία ότι είναι τουλάχιστον 9!

Δεν πρόλαβε ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ να ολοκληρώσει τη δήλωση του για ανυπόστατες φήμες της ΔΑΣ ΟΑΣΘ περί συρροής covid σε σταθμαρχείο και εμφανίστηκε την επομένη και 6ο κρούσμα στο συγκεκριμένο εργασιακό χώρο!

( https://www.thestival.gr/eidiseis/koinonia/oasth-pente-kroysmata-koronoioy-se-erg/

http://das-oasa.gr/?p=22545)

Στην ανακοίνωση της η διοίκηση ισχυρίζεται ότι τα κρούσματα είναι μόνο 5 στους 1800 εργαζόμενους ενώ εμείς γνωρίζουμε με στοιχεία ότι είναι τουλάχιστον 9!

Έχει θράσος όμως και προκαλεί και αντί να απολογηθεί για το ότι δεν πήρε κανένα μέτρο βγαίνει κι από πάνω και μας ζητάει και τα ρέστα δηλ. να αποδείξει η παράταξή μας με στοιχεία ότι η μόλυνση των συναδέλφων μας έγινε κατά τη διάρκεια της εργασίας λες και είμαστε εξειδικευμένοι γιατροί ή επιδημιολόγοι!

Απαντάμε με στοιχεία από το συγκεκριμένο σταθμαρχείο και από άλλους χώρους του Οργανισμού :

1ο  Κρούσμα στα τέλη Σεπτέμβρη ο συνάδελφος οδηγός Ε. Γ.

2ο Κρούσμα 3 Οκτώβρη ο συνάδελφος οδηγός Κ. Γ.

3ο Κρούσμα 4 ή 5 Οκτώβρη ο συνάδελφος οδηγός Β. Ν.

4.ο Κρούσμα 7 Οκτώβρη ο συνάδελφος οδηγός Δ. Α.

5ο Κρούσμα 12 Οκτώβρη ο συνάδελφος οδηγός Κ. Δ.

6ο Κρούσμα 14 Οκτώβρη ο συνάδελφος οδηγός Π. Ν.

Σε άλλο σταθμαρχείο στο κέντρο της πόλης

7ο Κρούσμα ο συνάδελφος οδηγός Χ. Χ.

8ο Κρούσμα ο συνάδελφος τεχνίτης Κ. Μ.

Στο αμαξοστάσιο Φοίνικα

9ο Κρούσμα ο συνάδελφος τεχνίτης Π. Γ.

(Τα πλήρη ονόματα των συναδέλφων είναι στη διάθεσή μας)

Είναι ευθύνη της διοίκησηw του ΟΑΣΘ που τα περίπου 250 κρούσματα του 2ου κύματος σήμερα κοντεύουν τα 300 πράγμα που σημαίνει ότι από τα 12,5% επίσημα καταγεγραμμένα κρούσματα στο 2ο κύμα πλησιάζουν τώρα κοντά στο 15% !!

Είναι ευθύνη της διοίκηση του ΟΑΣΘ που ενώ πέθαναν 7 συνάδελφοι το προηγούμενο διάστημα δεν έβγαλε ούτε κιχ ενώ γνωρίζει πολύ καλά ότι 7 θάνατοι στους τότε 2.000 εργαζόμενους είναι ποσοστό υψηλότερο αν συγκριθεί με αντίστοιχους -σε αριθμό εργαζομένων- χώρους εργασίας.

Είναι ψέμα ότι παίρνει μέτρα προστασίας, ακολουθεί τη λογική της κυβέρνησης ότι τα μέτρα είναι κόστος που οδηγεί τελικά στο «όσοι ασθενήσουν, όσοι ζήσουν, κι όσοι πεθάνουν»!

Σε δειγματοληπτικό έλεγχο που κάναμε για το εάν υπάρχει αντισηπτικό υγρό εντός των λεωφορείων για τους επιβάτες αποδείχθηκε ότι είτε τα δοχεία ήταν άδεια, είτε ότι ήταν εκτός λειτουργίας, είτε δεν υπήρχαν καθόλου δοχεία!

Ας δούμε όμως με βάση πρόσφατα γεγονότα πως αντιμετωπίζει αυτή η διοίκηση τα προβλήματα της συγκοινωνίας.

Να θυμηθούμε τις δηλώσεις του προέδρου του ΟΑΣΘ φέτος τον Ιούνιο περί «ετοιμοπόλεμου στόλου» αφήγημα που κατέρρευσε αφού με την -φυσιολογική για καλοκαίρι- αύξηση της θερμοκρασίας τέθηκε εκτός μάχης ένα μεγάλο μέρος του στόλου των λεωφορείων λόγω βλαβών στα κλιματιστικά;;

Ή μήπως να θυμηθούμε τα μέτρα που πήρε για την αντιμετώπιση του καύσωνα με τα DATSUN που μετέφεραν μπουκαλάκια με ζεστό νερό στα σταθμαρχεία ;;

Τέλος ενημερώνουμε ότι σε κείμενο υπογραφών που υπογράφουν άνω των 300 συναδέλφων και απευθύνεται προς τη διοίκηση του ΟΑΣΘ οι εργαζόμενοι του ΟΑΣΘ ζητάνε :

-Να αναλάβει ο ΟΑΣΘ τα υποχρεωτικά τεστ

-Να επιδιορθωθούν άμεσα όλα τα καθίσματα των οδηγών (σε δεκάδες λεωφορεία) που δεν έχουν ανάρτηση

-όπως προβλέπει η νομοθεσία- γιατί οι οδηγοί σακατεύουν τη μέση τους.

-Να μην ανοίξει η μπροστινή πόρτα του οδηγού όσο διαρκεί η πανδημία γιατί δεν υπάρχει καμία προστασία για τον εργαζόμενο όπως ψευδώς αναφέρει η διοίκηση.

Τα γυάλινα διαχωριστικά ύψους 40-50 εκ. που έχουν ένα μεγάλο άνοιγμα στη μέση δεν αποτελούν κλειστή καμπίνα και δεν προστατεύουν τον οδηγό !

Facebook Twitter Google+ Εκτύπωση Στείλτε σε φίλο

Κάντε ένα σχόλιο: