ΔΑΣ ΟΑΣΑ: Η κυβέρνηση έδωσε ζεστό χρήμα, για να νοικιάσει σαπάκια!

Αρκετά λεωφορεία είναι καταπονημένα ήδη με χιλιάδες χιλιόμετρα, ενώ υπάρχουν και ζητήματα σωστών προδιαγραφών. Αντί για παράθυρα άνοιξαν κάποιους “φεγγίτες”, πολλά από τα οχήματα έχουν μία πόρτα λιγότερη, άλλα έχουν σκαλοπάτια στο διάδρομο των επιβατών, κανένα δεν έχει ξεχωριστή καμπίνα για τον οδηγό!

Δεν είναι εύκολο για την κυβέρνηση να γεννά λεωφορεία, της είναι όμως πολύ εύκολο να δίνει ζεστό χρήμα από τα κρατικά ταμεία για να μπουκώνει με ζεστό κρατικό χρήμα τους επιχειρηματίες που δραστηριοποιούνται στον χώρο, για να νοικιάσει σαπάκια. Η φιέστα που πήγε να στήσει ο Μητσοτάκης τις προάλλες με την επίσκεψή του στο αμαξοστάσιο της ΟΣΥ δεν μπορεί να κρύψει την πραγματικότητα. Πάνω από τα μισά λεωφορεία, απ’ όσα νοίκιασε η κυβέρνηση (40 συνολικά) είναι ακατάλληλα για να κυκλοφορήσουν, ενώ οι προδιαγραφές τους δεν πληρούν στοιχειώδη κριτήρια -πόσο μάλλον τις ειδικές απαιτήσεις, εν καιρώ πανδημίας. Τον εμπαιγμό και την κυβερνητική κοροϊδία αναδεικνύει η ανακοίνωση της ΔΑΣ ΟΑΣΑ, με τίτλο “Με φιέστες κα ψέματα δεν αντιμετωπίζεται η πανδημία”.

«Η κυβέρνηση παρουσιάζει την περαιτέρω ιδιωτικοποίηση των Αστικών Συγκοινωνιών ως λύση απέναντι στον επικίνδυνο συγχρωτισμό που υπάρχει στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς και έχουν μετατραπεί σε υγειονομικές βόμβες.

Ο ίδιος ο πρωθυπουργός, παίζοντας τον σωστό του ρόλο, βάζει στο παιχνίδι της κερδοφορίας μέσω της ιδιωτικοποίησης κι άλλους επιχειρηματικούς ομίλους, με τη Σύμπραξη Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα (ΚΤΕΛ, ΟΣ.Υ, εισαγωγείς μεταχειρισμένων οχημάτων, τράπεζες).

Επί της ουσίας η κυβέρνηση αξιοποιεί την πανδημία για να μπουκώσει με κρατικό χρήμα επιχειρηματίες που δραστηριοποιούνται στον χώρο των μεταφορών έχοντας οδηγό την πολιτική της Ευρωπαϊκής Ένωσης για την πλήρη απελευθέρωση των Αστικών Συγκοινωνιών, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για την ποιότητα των μετακινήσεων και τη συρρίκνωση των εργασιακών δικαιωμάτων.

Σε αυτή την κατεύθυνση μετά από τα 200 οχήματα που έφεραν οι ίδιοι επιχειρηματίες για την κοινοπραξία των ΚΤΕΛ, φέρνουν αλλά 300 μεταχειρισμένα με τη μέθοδο leasing.

Αρκετά από αυτά είναι καταπονημένα ήδη με χιλιάδες χιλιόμετρα, ενώ υπάρχουν και ζητήματα σωστών προδιαγραφών, ιδιαίτερα σε συνθήκες πανδημίας που για λόγους υγείας είναι αυξημένες οι απαιτήσεις.

Αντί για παράθυρα άνοιξαν κάποιους “φεγγίτες”, πολλά από τα οχήματα έχουν μία πόρτα λιγότερη, άλλα έχουν σκαλοπάτια στο διάδρομο των επιβατών, κανένα δεν έχει ξεχωριστή καμπίνα για τον οδηγό!!!  

Η κυβέρνηση αντί να προσλάβει το απαιτούμενο προσωπικό, αντί να δώσει χρήματα για ανταλλακτικά και να επισκευάσει τα οχήματα που μένουν στα αμαξοστάσια και σαπίζουν, δίνει ζεστό χρήμα για να νοικιάσει τα σαπάκια για 4 χρόνια που θα τα πληρώσουν οι λαϊκές οικογένειες πολλαπλάσια παραπάνω από όσο κοστίζουν αν τα αγόραζαν.

Τώρα επίταξη όλων των διαθέσιμων ιδιωτικών μέσων για την πύκνωση των δρομολογίων για την προστασία της υγείας των επιβατών και των εργαζομένων».

 

Facebook Twitter Google+ Εκτύπωση Στείλτε σε φίλο

Notice: Only variables should be assigned by reference in /srv/katiousa/pub_dir/wp-content/themes/katiousa_theme/comments.php on line 6

1 Trackback

Κάντε ένα σχόλιο: