Εξ’ αποστάσεως εκπαίδευση: Έχει και η σπέκουλα τα όριά της…

Η επίθεση που ξεκίνησε τις προηγούμενες μέρες από συναδέλφους του κ. Χασαπόπουλου στους εκπαιδευτικούς που «κάνουν διακοπές», συνεχίστηκε κι από τον ίδιο.

Από αναπληρωτή εκπαιδευτικό, τα στοιχεία του οποίου βρίσκονται στη διάθεση του περιοδικού, λάβαμε και δημοσιεύουμε το παρακάτω κείμενο:

Οι εκπαιδευτικοί φταίνε που δεν λειτουργεί η εξ αποστάσεως εκπαίδευση, γιατί δεν είχαν επικαιροποιημένους κωδικούς στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο, σύμφωνα με τους δημοσιογράφους ενημερωτικής εκπομπής του Open.

Με δήθεν απλοϊκά ερωτήματα όπως «πόσες μέρες θέλει  ένας εκπαιδευτικός για να πάρει έναν κωδικό;» ή με ερωτήματα-απόψεις όπως «μήπως θέλετε συνέδριο για να ψηφίσετε την εξ’ αποστάσεως εκπαίδευση;» ή «Όποιος δεν θέλει να ζυμώσει, δέκα μέρες κοσκινίζει»… προσπαθούσαν να μετακυλήσουν τις ευθύνες από το Υπουργείο στους καθηγητές, με τον καλεσμένο τους Νικηφόρο Κωνσταντίνου (ΔΑΚΕ), ταμία του ΔΣ της ΟΛΜΕ, να υποστηρίζει μια τις κυβερνητικές επιλογές, μια τις θέσεις της ΟΛΜΕ.

Η επίθεση που ξεκίνησε τις προηγούμενες μέρες από συναδέλφους του κ. Χασαπόπουλου στους εκπαιδευτικούς που «κάνουν διακοπές», συνεχίστηκε προχθές κι από τον ίδιο.

Ο πρωταρχικός στόχος είναι μέσα σε αυτές τις πρωτόγνωρες συνθήκες για όλους μας, μαθητές, γονείς κι εκπαιδευτικούς, να επικοινωνήσουμε καταρχήν με το σύνολο των μαθητών μας. Κι ας θέσουμε κι εμείς με τη σειρά μας κάποια ερωτήματα που πρέπει να απαντηθούν:

–Πόσα σπίτια μαθητών δεν έχουν πρόσβαση στο ίντερνετ;

–Σε πόσα σπίτια υπάρχουν περισσότερα του ενός παιδιά ή ακόμη και κάποιος γονιός και χρειάζεται τον υπολογιστή ταυτόχρονα για να δουλέψει;

–Επιπλέον μήπως και οι εκπαιδευτικοί είναι μέλη των παραπάνω οικογενειών με τις ίδιες δυσκολίες ή ζούνε σε έναν άλλο κόσμο;

–Όλοι οι μαθητές μας έχουν την ικανότητα αλλά κι έχουν εκπαιδευτεί για να χρησιμοποιήσουν μια πλατφόρμα σύγχρονης ή ασύγχρονης εκπαίδευσης;

Οι απαντήσεις στα παραπάνω ερωτήματα απέχουν πολύ από τα στατιστικά της ΕΛΣΤΑΤ που αναφέρει το Υπουργείο Παιδείας. Πέρα από το ποσοστό του ΑΕΠ που αντιστοιχεί στην παιδεία, χρειάζεται να υπενθυμίσουμε στο Υπουργείο και ότι τα στατιστικά είναι αποτέλεσμα δειγματοληπτικής έρευνας κι όχι καταγραφής της πραγματικής κατάστασης που βιώνει η μέση ελληνική οικογένεια όλα αυτά τα χρόνια της οικονομικής κρίσης.

Όλοι αυτοί που σήμερα κατηγορούν και στοχοποιούν τους καθηγητές των δημόσιων σχολείων, πού είναι τόσα χρόνια που οι ίδιοι καθηγητές παλεύουν για την υπεράσπιση της δημόσιας δωρεάν εκπαίδευσης και διεκδικούν αύξηση των δαπανών για την παιδεία;

Τι έκανε το υπουργείο όλα αυτά τα χρόνια όταν από τις πραγματικές τάξεις λείπουν οι υαλοπίνακες και οι μαρκαδόροι και οι κιμωλίες δεν γράφουν στους πίνακες; Όταν τα παιδιά φοράνε τα μπουφάν το χειμώνα γιατί  κρυώνουν; Όταν τα φωτοτυπικά δεν λειτουργούν; Όταν οι γονείς προμηθεύουν με υλικό τα σχολεία;

Σκέφτονται να κάνουν κάτι για όλα αυτά;

Ή μήπως οι κρίσεις γεννούν «ευκαιρίες» για αναθέσεις κι αναβαθμίσεις, τώρα που ο σέρβερ κράσαρε μόνο με τις εγγραφές της πλειοψηφίας των μαθητών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης;

Πού να αρχίσουν και τα μαθήματα…

Ένας αναπληρωτής εκπαιδευτικός

Facebook Twitter Google+ Εκτύπωση Στείλτε σε φίλο

Κάντε ένα σχόλιο: