Μπιρσίμ στα χρόνια του κορονοϊού – Η μονταζιέρα του OPEN και η… “γεμάτη παραλία”

Η τεχνολογία στην υπηρεσία της εξουσίας και της προπαγάνδας της

Να ‘τανε το ’81, χρόνια δοξασμένα…

Κάποτε οι Μπιρσίμ αυτού του τόπου έλαμπαν στις κεντρικές προεκλογικές συγκεντρώσεις, που άρχισαν σταδιακά να χάνουν την αίγλη τους, εκτός και αν τις παρακολουθούσε κανείς από την τηλεόραση, με δημιουργικά πλάνα, που τοποθετούσαν τον κόσμο κατάλληλα, δεν άφηναν κενά στο μάτι και έδιναν στον τηλεθεατή την εντύπωση μιας λαοθάλασσας…

Σήμερα δεν υπάρχουν πολιτικές λαοθάλασσες. Αν έχεις όμως λίγο λαό και λίγη θάλασσα, μπορείς να κάνεις θαύματα.

Μπορείς να συμπυκνώνεις πχ 4 χιλιόμετρα παραλίας σε ένα πλάνο και να φαίνεται ο ένας πάνω στον άλλον. Ίσως γι’ αυτό κάποιοι διαβάτες πηγαίνουν σημειωτόν και τρέχουν χωρίς να μετακινούνται στην εικόνα…

Ή μπορείς απλά να παίρνεις πλάνα αρχείου και να τα παρουσιάζεις για φρέσκα-σημερινά. Μπορεί να το έχεις πάθει και με άλλα προϊόντα αυτό…

Σε κάθε περίπτωση μπορείς να κάνεις το άσπρο-μαύρο, παρουσιάζοντας μια μαγική εικόνα, που θα ζήλευε και ο Μπιρσίμ ή ο Ανδρέας. Λίγο ακόμα και μπορεί να βλέπαμε κάτι τέτοιο.

Ενώ την ίδια στιγμή στην παραλία, η εικόνα ήταν περίπου αυτή (από το Μέγαρο Μουσικής περίπου, μέχρι τις περίφημες ομπρέλες)…

Νέα Παραλία Θεσσαλονίκης – 30/3/2020 17:51 έως 17:57

Gepostet von Panayotis Papapostolou am Montag, 30. März 2020

Και όλα αυτά για να δικαιολογηθεί το μέτρο της δημοτικής αρχής για την απαγόρευση της κυκλοφορίας στη Νέα Παραλία, που αποκλείει την παραλία κατά το μεγαλύτερο διάστημα της μέρας και περιορίζει το δικαίωμα στην άθληση και τον περίπατο σε συγκεκριμένα χρονικά όρια.

Αν τώρα εσείς κάνατε τη σύνδεση μεταξύ του ιδιοκτήτη του καναλιού με τα δημιουργικά πλάνα με το δήμαρχο και την απόφαση που πήρε, είναι δικαίωμά σας και κανείς δεν σας το απαγορεύει -ακόμα.

Facebook Twitter Google+ Εκτύπωση Στείλτε σε φίλο

14 Σχόλια

  • Ο/Η Spiros Minas λέει:

    Σύντροφοι θα ακουστεί τρελό αλλά το πλάνο πιστεύω ότι είναι αλήθεια. Είναι ένας πεζόδρομος 400 μέτρα τραβηγμένα με τηλεφακό από υπερυψωμένο σημείο και συμπίεση του mp4 κάνει ακόμα δυσκολότερες τις λεπτομέρειες. Επίσης τ φως δεν είναι κατάλληλο για να φανούν καθαρά οι σκιές. Απλά μετρήστε περαστικούς που θα δείτε στο βίντεο του ποδηλάτη και μετά κάντε το ίδιο και στο βίντεο του open θα μετρήστε τους ίδιους! καθώς με ένα μόνο πλάνο από τόσο μακρυά και τόσο ζουμ σε ξεγελάει ότι είναι πολλοί και προφανώς για αυτό έστησαν έτσι το πλάνο! Αλλά μοντάζ δεν γίνεται να είναι καθώς υπάρχει και το τρέμουλο που τ κάνει ακόμα δυσκολότερο. Αυτά νομίζω ως σχετικός με το edit.

    • Ο/Η vassilis λέει:

      Συμφωνώ κι εγώ. Η λήψη του πλάνου έχει γίνει με τηλεφακό που προκαλεί συμπίεση της προοπτικής.
      Πέρα απ αυτό όμως, θεωρώ ότι το μέτρο της απομόνωσης είναι όντως από τα πιο αποτελεσματικά μέτρα ενάντια στη διάδοση των επιδημιών. Ας μην διακυβεύουμε την αξιοπιστία μας κάνοντας αριστερίστικη κριτική σε σωστά μέτρα. Πρέπει να διαφυλάξουμε το κύρος μας για να αντιμετωπίσουμε τον εφιάλτη που θα ακολουθήσει μετά.

  • Ο/Η Niko Lake λέει:

    Σύντροφοι προσέχετε και ελέγχετε πολλές φορές ότι ανεβάζετε
    https://www.youtube.com/watch?time_continue=341&v=LnuNKp4Lr6w&feature=emb_logo

    • Ο/Η Βασίλης Κρίτσας λέει:

      Αντί να βασίζεσαι σε βιντεάκια ενός 15χρονου από το YT, θα μπορούσες να το ψάξεις λίγο καλύτερα το θέμα.

      http://skra-punk.com/2020/03/31/telika-ti-synevi-me-ta-plana-apo-tin-paralia-tis-thessalonikis/?fbclid=IwAR2tm1hUKLFJJXzGnPDBMQaqdu-_0Zqfd0THL8U-Tc03SkJHsD5bnNTxdXo

      • Ο/Η smrd λέει:

        Διαβαζοντας το αρθρο που παραθετεις δεν βλεπω κατι διαφορετικο απο αυτο που λενε οι 2 πρωτοι σχολιαστες….Δεν υπαρχει μονταζ παρα μονο μια “εξυπνη” ή “στοχευμενη” σκηνοθεσιτικα τοποθετηση της καμερας…Αντιθετα υποπτος ειναι ο ακροατης που βγαινει στο focous και δηλωνει πως φαινεται σε πλανα ενω δεν κατεβηκε στην παραλια…Και ρωταω εγω τωρα την katiousa πως τεκμαιρεται οτι ο ακροατης λεει αληθεια και απο που και ως που ο focous το προπυργιο του Βελλοπουλου ειναι αξιοπιστη πηγη..??? Εσυ σαν θεσσαλονικιος δεν εχεις αποψη για το υφος του σταθμου..????

        • Ο/Η Βασίλης Κρίτσας λέει:

          Όχι, εγώ σαν Θεσσαλονικιός καταλαβαίνω πολύ καλά τι μήκος έχει η παραλία και πόσο γελοίο ήταν το οπτικό αποτέλεσμα με τη λήψη που ζήτησαν στον καμεραμάν, για να δέσει το γλυκό στον τηλεθεατή και να του πλασάρει όμορφα την προ-ειλημμένη απόφαση. Και όποιος δεν καταλαβαίνει την ουσία και χάνεται στις λεπτομέρειες ή κάνει πως δεν την καταλαβαίνει, κακό του κεφαλιού του, μπορεί να διαβάσει “Ελληνικά Hoaxes” και να χαίρεται πόσο ωραία τα λένε.

          Συνεπικουρικά στην ουσία, η “Κ” παρέθεσε και μία μαρτυρία, χωρίς να την ασπάζεται απαραίτητα. Είτε είναι αξιόπιστη είτε όχι, βαραίνει ελάχιστα στην ουσία και μπορεί κάλλιστα να παραβλεφθεί.

          • Ο/Η smrd λέει:

            Η τελευταια παραγραφος ειναι για γελια…με την ιδια λογικη και τα αστικα ΜΜΕ μπορουν να παραθετουν χωρις να “ασπαζονται”, μαρτυριες πως ο Κιμ πεταει τους αξιωματουχους της Β.Κορεας στα λιονταρια, ασχετα αν μετα απο μια βδομαδα αυτοι ανασταινονται…Περαν αυτου η “συνεπικουρικη” παραθεση αναξιοπιστης πηγης -ξαναλεω ο σταθμος αβανταρει αυτον που πουλαει επιστολες του Ιησου- ειναι δημοσιογραφικα αντιδεοντολογικη

          • Ο/Η Βασίλης Κρίτσας λέει:

            Κι εγώ γελάω με την αδυναμία ( ; ) να εντοπίσεις την ουσία και να πεις κάτι επ’ αυτής.
            Δημοκρατία έχουμε, ο καθένας γελάει με ό,τι θέλει

          • Ο/Η smrd λέει:

            Ειναι ευκολο να απαξιωνεις να ειρωνευεσαι και να συκοφαντεις αλλα επι της ουσιας να μην απαντας..Εγω ξερεις γελαω -και απο τα νευρα μου- με αυτους που για να διεκδικησουν 1 που δικαιουνται ζηταν αλλα 5 6…ετσι και το αρθρο αντι να σταθει σε ορθη επιχειρηματολογια για να πει αυτο που επι της ουσιας ειναι σωστο (αν και δεν μου πιστωνεις κριτικη ικανοτητα να καταλαβω την ουσια) δανειζονται θεωριες συνομωσιας περι μονταζιερας και πλανων αρχειου που δεν ευσταθουν. Επισης γελαω με αυτους που δεν δεχονται την κριτικη και δεν μπορω να καταλαβω τον λογο που εχουν ανοιχτο το σχολιασμο στα αρθρα τους αφου τα θεωρουν θεσφατο. Τζαμπα τα λεω βεβαια σε σενα που προσφατα προσπαθησες να με πεισεις οτι το συνθημα ” ματαδες σας γ…σαμε” εχει ιδεολογικο υποβαθρο ενω το “ματαδες τον παιρνεται” σεξιστικο

          • Ο/Η Βασίλης Κρίτσας λέει:

            Αν δε θέλεις ειρωνεία στις απαντήσεις που λαμβάνεις, μπορείς να την αποφεύγεις στα δικά σου σχόλια.
            Και αν δε θέλεις απαντήσεις στα σχόλιά σου, αναρωτιέμαι κι εγώ για ποιον λόγο σχολιάζεις δημόσια.
            Λαμβάνω ως βαθιά αυτοπεριγραφικό το παραπάνω σου σχόλιο.

            Κατά τα άλλα. Αυτό που σου χρεώνω δεν είναι έλλειψη κριτικής ικανότητας για να καταλάβεις την ουσία, αλλά ότι την αποφεύγεις συνειδητά ή κάνεις πως δεν την καταλαβαίνεις.
            Η προπαγάνδα της ατομικής ευθύνης παρουσιάζει “δημιουργικά” την πραγματικότητα με τους δικούς της φακούς, για να μας πείσει ότι οι ασυνείδητοι συμπολίτες μας βγαίνουν μαζικά στην παραλία και αγνοούν τα περιοριστικά μέσα ασφαλείας.
            Αν μετά από τόσα σχόλια, εξακολουθεί όντως να σου διαφεύγει η ουσία, βρίσκεται στην παραπάνω πρόταση και δεν είναι θεωρία συνωμοσίας ούτε κάτι άλλο φαιδρό και ασήμαντο.

            Αν παρόλα αυτά, θες να επιμείνεις στο συγκεκριμένο βίντεο -που α. δεν αναιρεί τίποτα από τα παραπάνω και β. αν είναι να διαψευστεί, δεν είναι επιχείρημα για αυτό το μέσο που το πρόβαλε, αλλά γ. σε κάθε περίπτωση, είναι το λιγότερο σημαντικό και για αυτό δε με ενδιαφέρει να σταθούμε καν σε αυτό- ή στη στενή ερμηνεία του όρου “μοντάζ”, αγνοώντας πχ όσα αναφέρει πολύ σωστά ο αμέσως προηγούμενος σχολιαστής (Άγης) πιο πάνω, μπορείς να διαβάζεις ελληνικά hoaxes και να ικανοποιείσαι με αυτά.

            Κι επειδή κι εγώ έχω την εντύπωση ότι στον βρόντο πάνε όσα γράφω, δε σκοπεύω να επανέλθω. Καλή συνέχεια

  • Ο/Η Omar λέει:

    Όπως και να έχει από τον Λευκό Πύργο στο Μέγαρο Μουσικής
    έχει 100.000 m2 μέτρα πεζόδρομο και 150.000 m2 και πλέον
    πάρκο. Όσος και να ήταν ο κόσμος ήταν πολύ λιγότερος από
    12m2 που δώσανε όριο για τα Σούπερ Μάρκετ.

    Στα ΣΜ έχω την εντύπωση ότι όταν τους ζήτησαν τετραγωνικά
    αυτοί δηλώσαν και της αποθήκες και τους βοηθητικούς χώρους
    μέχρι και τους ημιυπαίθριους για να μπορούν να δίνουν πολλά
    καρτελάκια. Κατά τα αλλά οι λαϊκές τους φταίνε.

  • Ο/Η Άγης λέει:

    Το παραμορφωτικό αποτέλεσμα της εικόνας δεν έγινε με κοπτοραπτική πλάνων αλλά με τη χρήση τηλεφακού.
    Και μάλιστα, το νετάρισμα σε όλο το πεδίο προδίδει ότι η λήψη έγινε από όσο το δυνατόν πιο μακρινή απόσταση, ώστε η παραμόρφωση της πυκνότητας των ανθρώπων να είναι και όσο το δυνατόν πιο έντονη.
    Η ουσία βρίσκεται στην παραμόρφωση της πραγματικότητας και όχι στο αν έγινε με “μοντάζ” ή άλλο τρόπο. Αλλά και επ αυτού ας σημειωθεί ότι για τη θεωρία του κινηματογράφου από τον Αϊζενστάιν, μοντάζ δεν είναι απλώς το κόψιμο και το κόλλημα των πλάνων αλλά το σύνολο των στοιχείων της κινούμενης εικόνας που όλα μαζί δημιουργούν ορισμένη εντύπωση στο θεατή. Με αυτή την έννοια, στοιχείο του μοντάζ αποτελεί και η επιλογή του φακού σε μιά λήψη.
    Και σε σχέση με το βαθμό παραμόρφωσης της πραγματικότητας από το συγκεκριμένο μοντάζ – βασισμένο στην επιλογή του τηλεφακού και την απόσταση της λήψης – ακόμα και το “γκρικ χόαξες”, παρότι επιχειρεί να “καταρρίψει” τα περί μοντάζ, υπολογίζει ότι “αντιστοιχούν 135 τετραγωνικά μέτρα στον κάθε πολίτη που ήταν στην παραλία”.
    https://www.ellinikahoaxes.gr/2020/04/01/paralia-thessalonikis-video/

    Δε νομίζω ότι 135 τ.μ. ανά άτομο είναι “συνωστισμός”. Και οι ίδιες οι εικόνες δείχνουν ανθρώπους που περπατάνε με “ευλάβεια”, θα έλεγα, ως προς την τήρηση των αποστάσεων μεταξύ τους και την αποφυγή της μεταξύ τους προσέγγισης. Να το πούμε αλλιώς: Κανένας δεν είναι τρελλός – όπως θέλουν να παραστήσουν τον κόσμο τα μμε – να πλησιάζει τους άλλους σε αυτές τις συνθήκες, και αυτό είναι φανερό σε όλους μας κατά τη διάρκεια των απαραίτητων μικρών μετακινήσεών μας, είτε “σκόπιμων” είτε “άσκοπων” σύφωνα με τις κυβερνητικές “ταξινομήσεις”.

    Για τη γενικότερο ζήτημα:
    Όλοι, εκτός από τους φανατικούς της θείας κοινωνίας, κατανοούν έμπρακτα ότι σε σχέση με τις συναθροίσεις και τις επαφές χρειάζεται η τήρηση όσων προστατευτικών μέτρων είναι υγειονομικώς αναγκαία. Στο βαθμό που επιβάλλει η τήρησή τους, είναι χρήσιμη και η λήψη αστυνομικών μέτρων. Αυτό που δεν είναι χρήσιμο, είναι η μετατροπή της λήψης και της εφαρμογής των αστυνομικών μέτρων σε αυτοσκοπό. Και τίποτα δεν μπορεί να πείσει ότι τα αστυνομικά μέτρα δεν εξαγγέλλονται και δεν εφαρμόζονται κατά μεγάλο μέρος σαν αυτοσκοπός.
    Αυτό συνέβαινε και επί “κανονικότητας”, πόσο μάλλον τώρα που δίνεται η ευκαιρία να μπουν μια σειρά σχεδιασμοί στο δοκιμαστήριο της υφιστάμενης εξουσίας (π.χ. sms ή “χαρτί”, έλεγχοι και πρόστιμα σε άτομα που απλώς βαδίζουν “κατά μόνας” κ.ά.).

    Υπάρχει δικαιολογημένος φόβος, αλλά τα μμε προπαγανδίζουν τον φόβο πέρα από τα λογικά πλαίσιά του, και τα κέντρα εξουσίας χειραγωγούν το φόβο για να αντλήσουν και να κεφαλαιοποιήσουν νομιμοποίηση σε σχεδιασμούς που έχουν στο συρτάρι.
    Όσο για το περιεχόμενο αυτών των σχεδιασμών, αυτό κατά τη γνώμη μου συνίσταται στον “μαθηματικό” τύπο της εξίσωσης:
    (καπιταλισμός που σαπίζει) + (“4η επιστημονικοτεχνική επανάσταση”) = Χ
    Όπου Χ = Από τη μέση και κάτω μεσαίωνας κι από τη μέση και πάνω κοινωνική ρομποτική (συν γενετική τεχνολογία κλπ κλπ). Η ίδια τιμή του Χ θα μπορούσε “εύλογα” να εκφραστεί και με τον “αντιφατικό” τύπο:
    Χ = Από τη μέση και κάτω δυσιδαιμονία κι από τη μέση και πάνω 666, όπου με κάθε ακρίβεια ο κάθε πόλος αυτού του διπόλου θα καταμαρτυρούσε στον έτερο αυτό ακριβώς που ο έτερος είναι, στην αλληλοτροφοδοτούμενη και συμπληρωματική τους συνύπαρξη.
    Όμως ας αναλογιστούμε και το γεγονός ότι κατά μεγάλο μέρος η δυσιδαιμονία ανήκει “απλώς” στη σφαίρα των ιδεών. Ενώ αυτό που η ίδια περιγράφει ως “666” – και το οποίο στη γλώσσα τής κοινωνικής επιστήμης μπορεί να μεταφραστεί με πολύ πιο συγκεκριμένη και ρεαλιστική ορολογία – αποτελεί σύστημα επιβολής πραγματικών και συγκεκριμένων πολιτικο-κοινωνικών σχέσεων και εξαρτήσεων, ως το βαθμό μηχανοποίησης της ανθρώπινης δραστηριότητας. Οπότε και οι δυο αυτοί πόλοι δεν επιδέχονται ιδεολογική εξομοίωση και συμψηφισμό, στο όνομα τού ότι αντιπροσωπεύουν διαφορετικές “μεσαιωνικές” εκδοχές.

    Σε μια πιο προσγειωμένη, πάντως, ερμηνεία:
    Έχει σωστά ειπωθεί ήδη, ότι η κυβέρνηση υπερβάλλει το ζήτημα της ατομικής ευθύνης, για να αξιοποιεί την υπερβολή αυτή σαν άλλοθι συγκάλυψης των ανεπαρκειών και της εχθρότητας του συστήματος απέναντι στις λαϊκές ανάγκες.
    (Αυτό – μαζί και με όλα τα προηγούμενα – γίνεται ακόμα εμφανέστερο σε χώρες που “επισήμως” κινούνται μεταξύ “ανοσίας της αγέλης” και εκχώρησης υπερεξουσιών στους κατασταλτικούς μηχανισμούς: χώρες που πρώτα εξέθεσαν όλο τον πληθυσμό στη μετάδοση του κορονοϊού και κατόπιν τον έκλεισαν σπίτι, περιμένοντας τώρα να διαπιστώσουν το ακριβές “κέρδος” του κεφαλαίου με τη μορφή του αριθμού των θυμάτων της επιδημίας στις χώρες αυτές).

    Υπάρχει, νομίζω, και μια ακόμα πτυχή:

    Αύριο, ξαφνικά, πέρα από κάθε υγειονομική ανάγκη διατήρησης των περιοριστικών μέτρων, μπορεί να εξαγγείλουν την άρση τους, με γνώμωνα την “πορεία του ΑΕΠ” και τις “ανάγκες” “ανάπτυξης” του κεφαλαίου.
    Ήδη, βλέπουμε εδώ:
    https://www.iefimerida.gr/kosmos/gallia-tmimatiki-arsi-karantinas-ilikia-periohi
    τη στιγμή που η Γαλλία εμφανίζει “αρνητικό ρεκόρ” θανάτων, ταυτόχρονα εκφράζονται “σκέψεις” σταδιακής άρσης των περιοριστικών μέτρων με επίκληση και των “καταστροφικών συνεπειών της καραντίνας στην οικονομία” καθώς “κάθε μήνας σε καραντίνα κοστίζει στις χώρες της Ευρώπης ως και 6% του ΑΕΠ”.
    Γεγονός, βέβαια, που αποτελεί “πρόβλημα” για τα κριτήρια και τις ανάγκες της “οικονομίας” του κεφαλαίου και όχι για τα τελείως διαφορετικά κριτήρια και ανάγκες της οικονομίας των εργαζομένων.
    Μπροστά σε ένα τέτοιο ενδεχόμενο, λοιπόν, δεν είναι απίθανο να χρησιμοποιηθεί “επικοινωνιακά” και ο κοινωνικός αυτοματισμός τον οποίο προκαλεί ο αυτοσκοπός και η υπερβολή των κατασταλτικών μέτρων, προκειμένου ακόμα μια αντιλαϊκή μεθόδευση να επιζητήσει λαϊκή “νομιμοποίηση”.
    Οπότε – και γι’ αυτό τον λόγο – δεν πρέπει οι “υπερβολές” και ο “αυτοσκοπός” να μένουν στο απυρόβλητο, με καθαρή ταυτόχρονα υπογράμμιση του αναγκαίου πλαισίου των προστατευτικών μέτρων. Οι επιδιώξεις και δυνατότητες της σύγχυσης είναι αυξημένες και απαιτείται κάθε τι να τοποθετείται στη θέση που του αρμόζει, κατά τη γνώμη μου.

  • Ο/Η arisl90 λέει:

    πρώτον όντως στο βίντεο δεν έχει γίνει μοντάζ αλλά και το παρόν άρθρο το συσχετίζει με το Πασοκ και τις συγκεντρώσεις του που “έστηνε” με κατάλληλο τρόπο τον κόσμο και τραβώντας τα κατάλληλα πλάνα τις έκανε να μοιάζουν υπερδιπλάσιες.
    δεύτερον το άρθρο από τα ellinika hoaxes που καταρρίπτει τον ισχυρισμό ότι το βίντεο είναι μονταρισμένο είναι απλά τραγικό. για μια ακόμα φόρα αυτές τις μέρες το συγκεκριμένο site παραπληροφορεί με το να δημιουργεί εντυπώσεις. παρότι ορθώς καταρρίπτει τον ισχυρισμό ότι το βίντεο είναι κανονικό, όταν φτάνει στην ουσία της υπόθεσης αν υπήρξε συνωστισμός κόσμου πετάει το μπαλάκι στην εξέδρα ότι είναι ένα υποκειμενικό θέμα και απλά παραθέτει ότι αντιστοιχούν 135 τ.μ. ανά άτομο. δεν μπορώ να καταλάβω πως ενώ με βάση τα μέτρα περιορισμού που έχουν παρθεί για τα καταστήματα που είναι κλειστοί χώροι επαρκούν 10 τ.μ. ανά άτομο για την προστασία τους και σε έναν ανοικτό χώρο είναι υποκειμενικό ζήτημα το αν επαρκούν τα 135 τ.μ. ανά άτομο.
    τρίτον όντως πρέπει να δίνουμε σημασία σε γεγονότα σαν το ρεπορτάζ του open γιατί γίνεται μια τεράστια και καλά συντονισμένη προσπάθεια κοινωνικού αυτοματισμού ώστε σε περίπτωση που η κατάσταση ξεφύγει “να χρεωθεί στην ανευθυνότητα του λαού που δεν τήρησε τα μέτρα καραντίνας”.
    τέταρτον όταν ελέγχεις την ροή ειδήσεων δεν χρειάζεσαι fake news και μοντάζ για να παραπληροφορήσεις και να χειραγωγήσεις τον λαό. είναι εύκολο να δημιουργήσεις μια πλασματική εικόνα όταν είσαι αυτός που καθορίζει ποιες ειδήσεις θα είναι ο “τίτλος” και ποιες θα είναι τα “ψιλά γράμματα”.

  • Ο/Η ΑΧΠ λέει:

    “Και τίποτα δεν μπορεί να πείσει ότι τα αστυνομικά μέτρα δεν εξαγγέλλονται και δεν εφαρμόζονται κατά μεγάλο μέρος σαν αυτοσκοπός.”

    Η είδηση από το Oxford University (https://www.bbc.com/news/technology-52095331): ο κυρ παπαγαλάκης εφήυρε ένα app που σε επιβλέπει σχετικά με τον ιό και τις επαφές σου, και λέει:

    Το αγαπημένο μου εστιατόριο μπορεί να μου ζητήσει να δείξω ότι είμαι χαμηλού κινδύνου προτού να μου επιτρέψει να εισέλθω σε πολυσύχναστο μέρος και νομίζω ότι θα ήταν ένα λογικό τίμημα να πληρώσουμε για αυτό το βήμα προς την επιστροφή στην κανονική ζωή”, δήλωσε ο καθηγητής Michael Parker

    Πρόσθεσε ότι οι εργοδότες θα μπορούσαν επίσης να ζητήσουν από το προσωπικό να χρησιμοποιήσει την εφαρμογή αν εργάζονταν “σε ένα σπίτι ηλικιωμένων, με ευάλωτες ομάδες ή μέσα σε πολύ κόσμο”.

    Βασικά πάρε το app για να σε ελέγχουμε για να μπορείς να εισέλθεις στην κανονικότητα, να μπορείς να έχεις μισθό ή κοινωνική ζωή.

Κάντε ένα σχόλιο: