Τριπλασίασε τις δυνάμεις της η ΔΑΣ στις εκλογές του Συνδικάτου Εργαζομένων ΟΑΣΘ

Οι εργαζόμενοι με την ψήφο τους ανάδειξαν μεγάλο νικητή των εκλογών τις συνεπείς δυνάμεις της υπεράσπισης των δικαιωμάτων τους δηλ. την παράταξη της ΔΑΣ ΟΑΣΘ. Η ΔΑΣ εκπροσώπησε τους συναδέλφους σε κάθε δύσκολη καμπή ως να ήταν διοίκηση παρόλο που στο απερχόμενο Δ.Σ. δεν κατείχε ούτε μια έδρα!

Σε δεύτερη δύναμη, με τριπλασιασμό των ψήφων της, αναδείχθηκε η «Δημοκρατική Αγωνιστική Συνεργασία» (ψηφοδέλτιο των συνδικαλιστών που συσπειρώνονται στο ΠΑΜΕ) στις εκλογές του Συνδικάτου Εργαζομένων στον Οργανισμό Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης. Η ΔΑΣ ΟΑΣΘ τριπλασίασε τις δυνάμεις της σε ένα εκλογικό σώμα πολύ μικρότερο από τις προηγούμενες εκλογές του 2018, όταν είχαν ψηφίσει 1.845 άτομα, με τον αριθμό των εργαζομένων να είναι μεγαλύτερος κατά περίπου 400 άτομα. Στις εκλογές που πραγματοποιήθηκαν στις 11 και 12 Γενάρη ψήφισαν 1.161 και βρέθηκαν 28 άκυρα – λευκά.

Η ΔΑΣ έλαβε 220 ψήφους (είχε 73) και 3 έδρες (δεν είχε καμία).

Η «Ενότητα» (ΠΑΣΚΕ) έλαβε 382 ψήφους (είχε 1.098) και 6 έδρες (είχε 11).

Η πρωτοεμφανιζόμενη ΟΔΕΟ (πρώην μέτοχοι) έλαβε 170 ψήφους και 3 έδρες.

Η «Δρομέας» (ακροδεξιά ομάδα) έλαβε 164 ψήφους (είχε 396) και 3 έδρες (είχε 4).

Η ΔΑΚΕ, που επανεμφανίστηκε, έλαβε 156 ψήφους και 2 έδρες.

Η ΕΣΥΣ έλαβε 41 ψήφους (είχε 103) και καμία έδρα (είχε 1).

Ακολουθεί η ανακοίνωση της ΔΑΣ για το αποτέλεσμα των εκλογών:

Το αποτέλεσμα των αρχαιρεσιών στο Συνδικάτο Εργαζομένων του ΟΑΣΘ που είναι ένα από τα μεγαλύτερα και μαζικότερα εργατικά σωματεία στη Θεσσαλονίκη ήταν ένα ισχυρό χαστούκι σε όσους επί δεκαετίες διαχειρίζονταν τις τύχες αλλά και τα χρήματα των εργαζομένων και που τους οδήγησαν στην φτωχοποίηση, την ανασφάλεια, την χρεοκοπία των αποταμιευτικών ταμείων τους και τελικά προς την αναζήτηση «εξόδου» από τον Οργανισμό μέσω των μετατάξεων σε άλλους φορείς.  

Η παράταξη της «ΕΝΟΤΗΤΑΣ» (ΠΑΣΚΕ) έχασε περίπου το 70% της δύναμης της (382 ψήφοι) από τις προηγούμενες αρχαιρεσίες (το 2018 είχε πάρει 1.098 ψήφους) 

Κοντά στην «ΕΝΟΤΗΤΑ» απαξιώθηκαν και διάφορες παρατάξεις / αναχώματα που και αυτές στο παρελθών είχαν καταφέρει να εγκλωβίσουν εκατοντάδες συναδέλφων με ψεύτικες υποσχέσεις και παραπλανητικά συνθήματα παράλληλα όμως νέες «στήθηκαν» για να καλύψουν το «κενό».  

Τίποτα όμως από όλα αυτά τα μέτρα της εργοδοσίας, της κυβέρνησης και των κομμάτων εξουσίας δεν μπόρεσε να ανακόψει την ανοδική πορεία των ταξικών δυνάμεων.

 Οι εργαζόμενοι με την ψήφο τους ανάδειξαν μεγάλο νικητή των εκλογών τις συνεπείς δυνάμεις της υπεράσπισης των δικαιωμάτων τους δηλ. την παράταξη της ΔΑΣ ΟΑΣΘ. 

Η ΔΑΣ εκπροσώπησε τους συναδέλφους σε κάθε δύσκολη καμπή ως να ήταν διοίκηση παρόλο που στο απερχόμενο Δ.Σ. δεν κατείχε ούτε μια έδρα!

Ο τριπλασιασμός ψήφων και οι τρεις έδρες στο Δ.Σ. αποτελούν απόδειξη της συνέπειας και της αγωνιστικής ανυποχώρητης στάσης των δυνάμεων που παλεύουν για την υπεράσπιση και την διεύρυνση των εργασιακών δικαιωμάτων.  

Η επιτυχία όμως αυτή δεν αφορά μόνο το στενό κύκλο των εργαζομένων του ΟΑΣΘ αλλά ολόκληρη την κοινωνία της πόλης και όχι μόνο.

Το πλαίσιο πάλης της ΔΑΣ περιλαμβάνει αιτήματα που αφορούν τους επιβάτες και συνολικά το λαό της Θεσσαλονίκης γιατί πιστεύουμε ότι εργαζόμενοι και λαός μπορούμε να διεκδικήσουμε συγκοινωνία με βάση τις σύγχρονες ανάγκες της κοινωνίας.

Μέσα από ενημερώσεις, Δελτία Τύπου, παραστάσεις διαμαρτυρίας και κινητοποιήσεις τόσο μπροστά από τα γραφεία του ΟΑΣΘ όσο και στο Υπουργείο Μακεδονίας Θράκης (ΥΜΑΘ) προσπαθήσαμε να αναδείξουμε τα προβλήματα της συγκοινωνίας και προβάλαμε αιτήματα όπως :

  • Την ακαταλληλότητα των ενοικιαζόμενων λεωφορείων καθώς δεν πληρούν τις προδιαγραφές που ορίζει η νομοθεσία και είναι επιπλέον επικίνδυνα γιατί σε συνθήκες πανδημίας και ενώ οι επιστημονικοί φορείς ορίζουν ότι τα παράθυρα των οχημάτων των ΜΜΜ πρέπει να είναι ανοιχτά τα συγκεκριμένα δεν έχουν καν παράθυρα.   
  • Tα μέτρα προστασίας από την πανδημία που πρέπει να υπάρχουν μέσα στα ΜΜΜ με επίταξη οχημάτων και την πύκνωση των δρομολογίων τις ώρες αιχμής 
  • Την ενίσχυση του στόλου με επισκευή των παροπλισμένων οχημάτων και την αγορά καινούργιων
  • Την αναβάθμιση των υπηρεσιών του Οργανισμού (π.χ. συνεργεία-υπηρεσία κίνησης) με προσλήψεις μόνιμου προσωπικού 
  • Την απόσυρση των ιδιωτών από τη συγκοινωνία που τσεπώνουν δεκάδες εκ. ευρώ επιδοτήσεις από το υστέρημα του λαού κάθε χρόνο

Η ΔΑΣ, οι εργαζόμενοι που έκαναν ένα πρώτο βήμα και όλοι οι εργαζόμενοι που θα μας εμπιστευτούν, το επόμενο διάστημα που επίκειται η εκ νέου παραχώρηση λεωφορειακών γραμμών σε ιδιώτες αλλά και το τέλος του ΟΑΣΘ με τη δημιουργία νέου συγκοινωνιακού φορέα που θα παραδοθεί στο ιδιωτικό κεφάλαιο θα δώσουμε τη μάχη για τη συσπείρωση λαϊκών δυνάμεων και τη δημιουργία συμμαχιών ώστε να διεκδικηθούν αιτήματα και να κερδηθούν μάχες απέναντι σε ένα αντίπαλο που έχει αποδείξει με την πολιτική του ότι δεν ενδιαφέρετε για την τη συγκοινωνία και την υγειά του λαού αλλά μόνο για τα κέρδη των ιδιωτών. 

Facebook Twitter Google+ Εκτύπωση Στείλτε σε φίλο

Κάντε ένα σχόλιο: