Θέλετε πόρους για το ΕΠΑΛ; Απευθυνθείτε στους εφοπλιστές και την ΠΑΕ Ολυμπιακός…!

Να απευθυνθεί στην ομάδα του Ολυμπιακού και στην Ενωση Ελλήνων Εφοπλιστών (!), προκειμένου να αναπτύξει «καινοτόμες δράσεις» και να εξασφαλίσει πόρους για τη χρηματοδότησή του, πρότεινε στον Σύλλογο Διδασκόντων 9ου ΕΠΑΛ Πειραιά (Ναυτικό ΕΠΑΛ), κατά τη συνεδρίαση για την «εσωτερική αξιολόγηση», ο «σύμβουλος παιδαγωγικής ευθύνης», επιχειρηματολογώντας υπέρ της «αξιολόγησης»

Αξιολόγηση

Να απευθυνθεί στην ομάδα του Ολυμπιακού και στην Ενωση Ελλήνων Εφοπλιστών (!), προκειμένου να αναπτύξει «καινοτόμες δράσεις» και να εξασφαλίσει πόρους για τη χρηματοδότησή του, πρότεινε στον Σύλλογο Διδασκόντων 9ου ΕΠΑΛ Πειραιά (Ναυτικό ΕΠΑΛ), κατά τη συνεδρίαση για την «εσωτερική αξιολόγηση», ο «σύμβουλος παιδαγωγικής ευθύνης», επιχειρηματολογώντας υπέρ της «αξιολόγησης», σύμφωνα πάντα με τις κατευθύνσεις του υπουργείου. Τα παραπάνω αποκαλύπτονται από επιστολή εκπαιδευτικού του σχολείου την οποία δημοσιοποίησε η ΕΛΜΕ Πειραιά, και είναι ενδεικτικά για το τι σημαίνει η «αξιολόγηση» και πώς πάει μαζί με την περίφημη «αυτονομία» των σχολικών μονάδων, το κυνήγι χορηγών για χρηματοδότηση και ανάπτυξη προγραμμάτων, τη διαφοροποίηση και κατηγοριοποίηση των σχολείων, την ένταση των ταξικών φραγμών, τη βαθύτερη προσαρμογή της Εκπαίδευσης όλων των βαθμίδων στα «θέλω» των επιχειρηματικών ομίλων. Μικρή λεπτομέρεια: Το συγκεκριμένο ΕΠΑΛ στεγάζεται σε μία πολυκατοικία της δεκαετίας του 1980! Αλλά προφανώς το στοιχείο αυτό …διέφυγε την προσοχή των «αξιολογήσεων» από όλες διαχρονικά τις κυβερνήσεις.

Πηγή: Ριζοσπάστης

Ακολουθεί το σχετικό άρθρο από τη σελίδα της ΕΛΜΕ Πειραιά.

Άρθρο από τη συναδέλλφισσα ΖΟΥΠΗ ΒΟΥΛΑ (ΠΕ 02) Εκπαιδευτικό στο 9ο ΕΠΑΛ Πειραιά (Ναυτικό)

ΠΕΡΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΚΑΙ “ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ”

Ή ΑΛΛΙΩΣ

“ΠΡΟΣΩ ΟΛΟΤΑΧΩΣ” ΣΤΟΥΣ ΕΦΟΠΛΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΑΕ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΝΑ ΒΡΕΙΤΕ ΠΟΡΟΥΣ

Η προσπάθεια της διοίκησης να κάμψει τις αντιστάσεις των συναδέλφων, ατομικές και συλλογικές, αποτελεί την αφορμή για να καταθέσω τις σκέψεις μου για το νόμο για την αξιολόγηση.

Στο σχολείο που υπηρετώ, το 9ο ΕΠΑΛ ΠΕΙΡΑΙΑ σχεδόν 25 χρόνια (Ναυτικό ΕΠΑΛ), κατά την ενημερωτική συνεδρίαση του συλλόγου διδασκόντων για την εσωτερική αξιολόγηση, παρευρέθηκε ο σύμβουλος της παιδαγωγικής ευθύνης για να επιχειρηματολογήσει υπέρ της αξιολόγησης.

Στην προσπάθειά του αυτή, μας πρότεινε να απευθυνθούμε στον Ολυμπιακό και στην Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών (σαν ναυτικό ΕΠΑΛ), προκειμένου να αναπτύξουμε τις περίφημες “καινοτόμες δράσεις” και φυσικά να συνεργαστούμε μαζί τους για να αποκομίσουμε τους απαραίτητους πόρους για τη χρηματοδότηση του σχολείου μας.

Αντί ο Σύμβουλος να απευθυνθεί στην ίδια την Πολιτεία, η οποία γνωρίζει εδώ και χρόνια το ακατάλληλο κτίριο στο οποίο στεγαζόμαστε (πολυκατοικία της δεκαετίας του 1980), όπως και τον καθημερινό αγώνα που δίνουμε όλοι οι συνάδελφοι για να  στηρίξουμε τους μαθητές μας, ώστε να υπάρξει οριστική λύση, μας προτρέπει με μια μικρή δόση νουθεσίας να αποκτήσουμε σχέσεις επαιτείας με ό, τι σημαίνει αυτό, με ανταλλάγματα και όρους το λιγότερο ”αδιαφανείς”.

Είναι προφανές, λοιπόν, ότι αυτό είναι το μέλλον που μας επιφυλάσσουν. Άλλωστε το ζήτημα δεν είναι ο συγκεκριμένος Σύμβουλος, αλλά οι πραγματικές στοχεύσεις του ΥΠΑΙΘ για τη Δημόσια Εκπαίδευση, τις οποίες μετέφερε ο Σύμβουλος σε ένα δημόσιο σχολείο. Αυτοί είναι οι πραγματικοί στόχοι και της αξιολόγησης και αυτούς εξέφρασε και ο Σύμβουλος, σύμφωνα πάντα με τις κατευθύνσεις του ΥΠΑΙΘ.

Επιθυμούν ένα σχολείο που οι έννοιες ΜΟΡΦΩΣΗ-ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑ-ΠΑΙΔΕΙΑ θα αντικατασταθούν με τις ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ-ΚΑΙΝΟΤΟΜΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ-ΑΓΟΡΑ-ΚΕΡΔΟΣ. Θα απεμπολήσουμε τις αρχές μας και την αξιοπρέπειά μας στο όνομα της ανταγωνιστικότητας; Για αυτό το δημόσιο σχολείο μοχθούμε, αυτό το δημόσιο σχολείο θέλουμε;

ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ!!!!!

Facebook Twitter Google+ Εκτύπωση Στείλτε σε φίλο

Κάντε ένα σχόλιο: