Διαμαρτυρία Εκπαιδευτικών ΣΜΕΑΕ: “Έστω και τώρα ακούστε μας και μη μας θεωρείτε αναλώσιμους και τους  μαθητές μας παιδιά ενός κατώτερου θεού”

Ανοιχτή η Ειδική Αγωγή παρά το αυστηρό lockdοwn στις “κόκκινες” περιοχές.  Στο διάγγελμα του πρωθυπουργού ακούσαμε έκπληκτοι ότι για την προστασία  του ελληνικού λαού, που είναι βασική προτεραιότητα της κυβέρνησης, κλείνουν  για άλλη μια φορά στις “κόκκινες περιοχές” όλες οι βαθμίδες εκπαίδευσης εκτός  της Ειδικής που συνεχίζει δια ζώσης.  

Ανοιχτή η Ειδική Αγωγή παρά το αυστηρό lockdοwn στις ‘κόκκινες’ περιοχές.  Στο διάγγελμα του πρωθυπουργού ακούσαμε έκπληκτοι ότι για την προστασία  του ελληνικού λαού, που είναι βασική προτεραιότητα της κυβέρνησης, κλείνουν  για άλλη μια φορά στις ‘κόκκινες περιοχές’ όλες οι βαθμίδες εκπαίδευσης εκτός  της Ειδικής που συνεχίζει δια ζώσης.  

Εκεί αρχίζουμε να σκεφτόμαστε για ποια ισότητα μιλούν αυτοί που δεν μας  εντάσσουν στον ελληνικό λαό; Αυτοί που ενώ μιλούν για συμπερίληψη και  συνεκπαίδευση, προτεραιότητα όλων όσων εμπλέκονται στην ειδική αγωγή,  μας διακρίνουν από την υπόλοιπη εκπαίδευση και μάλιστα με το πρόσχημα ‘για  ψυχολογικούς λόγους’. Αν πεθάνουμε, θα είμαστε Ψυχολογικά καλά;;;!!!  Ευχαριστούμε πολύ που μας σκέφτεστε, κύριοι και κυρίες της κυβέρνησης,  αλλά αποδείξτε το και με μέτρα για την ασφάλεια μας. Μέτρα που θα  προστατέψουν τα παιδιά, τους εκπαιδευτικούς, τους εργαζόμενους που  απασχολούνται στην Ειδική Αγωγή, αλλά και τις οικογένειές τους. Μέτρα που  ζητάμε εδώ και ένα χρόνο και που δεν πήρατε ποτέ, όπως για παράδειγμα να  αυξήσετε τα πούλμαν με τα οποία μεταφέρονται οι μαθητές μας για να τηρούνται  οι απαραίτητες αποστάσεις και όχι να στοιβάζονται τα παιδιά σε πούλμαν  γεμάτα που δεν αερίζονται καθόλου ή να μεταφέρονται τέσσερα τέσσερα σε  ταξί. Νομίζουμε πως είστε ενήμεροι – ή τουλάχιστον θα έπρεπε – πως σε πολλά  σχολεία δεν υπάρχουν αρκετές αίθουσες με αποτέλεσμα να εναλλάσσονται τα  τμήματα στις λίγες που υπάρχουν και να δημιουργείται επικίνδυνος  συνωστισμός την ώρα της αλλαγής στους διαδρόμους των σχολείων. Μήπως  έγινε κάτι με την πρόσληψη επαρκούς αριθμού μονίμων καθαριστριών που  ζητάμε τόσο καιρό; Όχι βέβαια! Το μόνο που βλέπουμε στα σχολεία μας είναι  συχνή εναλλαγή υπαλλήλων καθαριότητας, απαράδεκτο για τις συνθήκες που  ζούμε.  

Ενδιαφέρεστε για τους μαθητές της ειδικής αγωγής που δεν πρέπει τίποτα να  διαταράσσει το καθημερινό τους πρόγραμμα; Αγνοείτε πως εδώ και τρεις μήνες  πολλοί εκπαιδευτικοί, ΕΕΠ και ΕΒΠ είναι σε άδεια και οι μαθητές μας χάνουν  μαθήματα και απλά φυλάσσονται στον χώρο του σχολείου; Και αυτό σας το  έχουμε επισημάνει! Μήπως μας στέλνετε τον ΕΟΔΥ για συχνά τεστ, ώστε να  νιώθουμε μια κάποια ασφάλεια; Όχι βέβαια!  

Αλλά γνωρίζουμε πολύ καλά πως για όλα αυτά χρειάζεται να βάλετε το χέρι  στην τσέπη, να δώσετε λεφτά για την παιδεία, κάτι που δεν είναι στις προθέσεις  σας. Προτιμάτε να δίνετε λεφτά στην αστυνομία, σε οπλικά συστήματα και σε  επιχειρηματικούς ομίλους. Στο Χάρβαρντ μάλλον σπούδασαν άνθρωποι που  διδάχθηκαν ότι στην κοινωνία δεν υπάρχουν αγαθά όπως υγεία και παιδεία,  αλλά πως όλα είναι ΕΜΠΟΡΕΥΜΑ με σκοπό το κέρδος και τον πλουτισμό  κάποιων ΛΙΓΩΝ. 

Περισσεύει η υποκρισία του υπουργείου Παιδείας το οποίο για την ειδική αγωγή  έχει κάνει το απόλυτο ΤΙΠΟΤΑ. Μόνο που στις παρούσες συνθήκες αυτό το  τίποτα είναι ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ! Και είναι αυτό το Υπουργείο που τολμά να ζητά  αξιολόγηση! Αυτοί που δεν ξέρουν καν τι σημαίνει η λέξη αυτοκριτική!  

Τι έχετε κάνει ακριβώς που να δικαιολογεί την απαίτησή σας για αξιολόγηση;  Ζητάτε η Α΄ Λυκείου των ΕΝΕΕΓΥΛ να δώσει εξετάσεις με τράπεζα θεμάτων!  Εκτός του ότι είναι Φεβρουάριος και η Τράπεζα είναι ακόμα κενή, μήπως δεν  έχετε καμία ιδέα για τα ΕΝΕΕΓΥΛ;;;;!!!! Δεν έχουμε σκοπό να σας  ενημερώσουμε τώρα. Θα έπρεπε να ξέρετε πως δεν έχουμε βιβλία  διαφοροποιημένα και διδάσκουμε τους μαθητές μας με δικές μας σημειώσεις  απλουστευμένες και πως προχωράμε την ύλη ανάλογα με τις δυσκολίες και τις  δυνατότητές τους.  

Προφανώς δεν έχετε την παραμικρή ιδέα για όλα αυτά καθώς και για το αίμα  που χύνουν όσοι δουλεύουν στα ειδικά σχολεία, τον κόπο που κάνουν  καθημερινά για να βοηθήσουν όσο περισσότερο μπορούν τα παιδιά, που εσείς  φαίνεται πως έχετε ξεχάσει. Κάθε παιδί ειδικής αγωγής έχει δικαίωμα στη  γνώση αλλά και στην κοινωνική ενσωμάτωση, έχει δικαίωμα να νιώθει ασφάλεια  στον χώρο του σχολείου, κάτι που εσείς το αγνοείτε, λέγοντας και ψέματα πως  αφήνοντας ανοιχτά τα ειδικά σχολεία σε τόσο επικίνδυνες συνθήκες κάνετε  κοινωνική πολιτική. Ακόμη και τώρα που περιμένουμε την ‘Μήδεια’ τα σχολεία  της Ειδικής Αγωγής θα είναι ανοιχτά με τα παράθυρα και τις πόρτες ορθάνοιχτες  στοιβαγμένοι όλοι σε διαδρόμους στενούς και σε μικρές αίθουσες για 6 ώρες!  Ή μήπως θέλετε να βγαίνουμε στα διαλείμματα σε προαύλια εντελώς  ακατάλληλα για δύσκολες καιρικές συνθήκες. Άρα ή θα πάμε από τον ιό ή από  πνευμονία! Δεν υπάρχει σωτηρία!  

Φτάνουν πια τα ψέματα και τα λόγια τα μεγάλα! ΕΡΓΑ θέλουμε που να δείχνουν  ότι νοιάζεστε έστω και λίγο για τον τόσο ιδιαίτερο χώρο των σχολείων μας! Μια  τελευταία ερώτηση θα ήθελα να σας κάνουμε, μια απορία όσων εμπλέκονται  στην ειδική αγωγή: η επιτροπή των ειδικών που σας προτείνουν τα μέτρα που  παίρνετε για την αντιμετώπιση της πανδημίας είναι άραγε ενημερωμένη για τις  πολύ επικίνδυνες συνθήκες που επικρατούν στα ειδικά σχολεία;;; Ξέρουμε πως  ούτε σε αυτή την ερώτηση θα πάρουμε απάντηση! Θεωρούμε πως δεν υπάρχει  λόγος να σας επισημάνουμε τα μέτρα που θα έπρεπε να έχετε πάρει χτες για  την ασφαλή λειτουργία των ειδικών σχολείων. Αλλά επειδή πιστεύουμε πως δεν  έχετε δώσει καμία σημασία στα πάμπολλα ψηφίσματα και κείμενα διαμαρτυρίας  που έχετε λάβει τους τελευταίους μήνες τόσο από εργαζόμενους σε ειδικά  σχολεία όσο και από συλλόγους γονέων και κηδεμόνων παιδιών ΑΜΕΑ, θα σας  επισημάνω τα πιο σημαντικά:  

Διεκδικούμε τα αυτονόητα:  

  • Συχνά και επαναλαμβανόμενα τεστ  
  • Προτεραιότητα στους εμβολιασμούς 
  • Αναλώσιμα απαραίτητα για την προστασία μας  
  • Πρόσληψη υπαλλήλων καθαρισμού  
  • Αύξηση των μέσων μεταφοράς των μαθητών μας  
  • Δικαιολόγηση των απουσιών των μαθητών που λείπουν από το σχολείο  λόγω συμπτωμάτων συμβατών με τον κορωνοϊό. Εξάλλου ο ΕΟΔΥ  συστήνει αυτά τα παιδιά να παραμένουν σπίτι τους!  
  • Προσωπικό σε όλους τους τομείς για να καλύπτονται τα κενά και να  αποφεύγεται η συνδιδασκαλία  

Έστω και τώρα ακούστε μας και μη μας θεωρείτε αναλώσιμους και τους  μαθητές μας ΠΑΙΔΙΑ ΕΝΟΣ ΚΑΤΩΤΕΡΟΥ ΘΕΟΥ!  

Δεν είμαστε!!!! Να το θυμάστε!!!!!  

Ενημέρωση για όσους αμφισβητούν ότι υπήρξαν κοινωνίες που ενδιαφέρθηκαν  και έλυσαν προβλήματα της ειδικής αγωγής για του λόγου του αληθές Η εκπαίδευση των παιδιών με αναπηρία στην ΕΣΣΔ .  

ΛΕΟΝΤΙΑΔΟΥ ΕΛΕΝΗ ΠΕ02 ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ.-Λ. ΑΓΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
ΚΟΝΤΖΙΑ ΖΩΗ ΠΕ01 ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ.-Λ. ΑΓΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
ΚΥΡΙΑΚΑΚΙΣ ΕΜΑΝΟΥΗΛ ΠΕ03 ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ.-Λ. ΑΓΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ

Facebook Twitter Google+ Εκτύπωση Στείλτε σε φίλο

Κάντε ένα σχόλιο: