Ο Μπάμπης Μπατμανίδης καταγγέλλει τη σοβιετιοποίηση της χώρας

Η κρατικοποίηση του ΟΑΣΘ είναι ένα βήμα πιο κοντά στην σοβιετοποίηση της χώρας μας που επιχειρεί ο «Σύριζας», ο οποίος επιχειρεί να κολεκτιβοποιήσει τα μέσα παραγωγής με απώτερο σκοπό την μελλοντική ιδιωτικοποίηση τους, όταν ο ίδιος θα καταργήσει επαναστατικά το κράτος από τα μέσα… Σατανικό!

Ο γνωστός μουσικός και ραδιοφωνικός παραγωγός κλήθηκε να δώσει τη γνώμη του, μαζί με άλλους επώνυμους Θεσσαλονικείς, σε ιστοσελίδα της συμπρωτεύουσας (seleo.gr), σχετικά με την “κρατικοποίηση του ΟΑΣΘ”. Μεταξύ άλλων, ο Μπάμπης Μπατμανίδης καταγγέλλει κι αποκαλύπτει την απόπειρα του Σύριζα να κάνει τη χώρα Σοβιετία, να κολεκτιβοποιήσει τα μέσα παραγωγής για να τα ιδιωτικοποιήσει όλα και να καταργήσει επαναστατικά το κράτος από μέσα. Παράλληλα αναφέρεται στις συνεπείς καθυστερήσεις του ΟΑΣΘ, το χιπστερισμό και τα γαϊδουράκια.

Το τελευταίο διάστημα, γράφτηκαν τόσο πολλές κοτσάνες για την περιβόητη “κρατικοποίηση” του ΟΑΣΘ, που αντί άλλης σοβαρής ανάλυσης, σκεφτήκαμε πως η καλύτερη απάντηση είναι το τρολάρισμα του Μπατμανίδη. Απολαύστε το…

Ο Μπάμπης Μπατμανίδης καταγγέλλει τη σοβιετοποίηση της χώρας

Χρησιμοποιώ το 27 από μικρό παιδί, Σταυρούπολη-Πανεπιστήμιο διότι η Σταυρούπολη είναι το πανεπιστήμιο της ζωής αλλά γενικότερα είμαι ανοιχτόμυαλος ενίοτε είμαι χρήστης και άλλων γραμμών… Ευτυχώς ο ΟΑΣΘ έχει διατηρήσει το G τα τελευταία χρόνια σε σταθερή τιμή και μην πάει το μυαλό σας στο πονηρό αναφέρομαι στην σταθερά της παγκόσμιας έλξης, καθώς, μη νομίζετε, οι Νεύτωνες κι οι Αϊνστάινδες του κόσμου, σε μία διαδρομή λεωφορείου του ΟΑΣΘ σε ώρες αιχμής διατύπωσαν τις θεωρίες τους, είχαν άπλετο χρόνο μέχρι να φτάσουν στον προορισμό τους…

Παρατηρώ πως οι αστικές μετακινήσεις στην πόλη μας, δεν ανταποκρίνονται τουλάχιστον συμβολικά στον ταξικό τους χαρακτήρα, καθώς περισσότερο θα τις χαρακτήριζα μικροαστικές… Από εκεί και πέρα τυγχάνει καμιά φορά το λεωφορείο να έρθει στην ώρα του και να μην προλαβαίνω να καπνίσω το κλασικό τσιγαράκι που ανάβεις στην στάση και στέλνεις τα σήματα καπνού στον οδηγό για να ξεκινήσει κι αυτό είναι πρόβλημα, γιατί τζάμπα πακέτο… Προσωπικά θα ζητούσα ποιο σταθερές καθυστερήσεις και να μπορούμε και εμείς να κάνουμε τον προγραμματισμό μας και να είμαστε συνεπείς στις αργοπορίες μας…

Πιστεύω… την Τέταρτη ψηφίστηκε η κρατικοποίηση ε; Δε το πήρα χαμπάρι μάλλον θα επρόκειτο για εμβόλιμη αγωνιστική…Νομίζω ότι η κίνηση αυτή είναι ένα βήμα πιο κοντά στην σοβιετοποίηση της χώρας μας που επιχειρεί ο «Σύριζας», ο οποίος επιχειρεί να κολεκτιβοποιήσει τα μέσα παραγωγής με απώτερο σκοπό την μελλοντική ιδιωτικοποίηση τους, όταν ο ίδιος θα καταργήσει επαναστατικά το κράτος από τα μέσα…Σατανικό!

Προτείνω μια πρόταση έναν πιο ουμανιστικό χαρακτήρα ο οποίος έχει ως επίκεντρο τον άνθρωπο οδηγό-ελεγκτή-υπάλληλο-μέτοχο του οργανισμού, τον οποίον και δεν πρέπει να ταλαιπωρούμε με την ωφελιμιστική απαίτησή της μετακίνησης, παράγωγο του σαθρού μεταμοντέρνου κοινωνικού οικοδομήματος…Ταυτόχρονα σε μία κρίσιμη καμπή για την επιβίωση του ίδιου του πλανήτη, την ώρα όπου τίθεται εν αμφιβόλω η συμφωνία του Παρισιού για την κλιματική αλλαγή, είναι μιας πρώτης τάξεως ευκαιρία να επαναφέρουμε τα γαϊδουράκια και τα μουλάρια για τις μετακινήσεις, μειώνοντας την εκπομπή ρύπων, δίνοντας ταυτόχρονα στην πόλη μας έναν χαρακτήρα πρωτοπορίας, καθιστώντας με αυτόν τον τρόπο την Θεσσαλονίκη, παγκόσμια πρωτεύουσα του χιπστερισμού… Ποια Νέα Υόρκη και ποιο Moma τώρα βρε…

Facebook Twitter Google+ Εκτύπωση Στείλτε σε φίλο

Κάντε ένα σχόλιο: