Και στο τέλος θα περάσει ένα ρακούν – “Οργανωμένο σχέδιο βανδαλισμών” επικαλείται η ΣΤΑΣΥ για τις απίστευτες εικόνες συνωστισμού στους σταθμούς

Η ΣΤΑΣΥ εξέδωσε ανακοίνωση, με την οποία αποδίδει τις μεγάλες καθυστερήσεις στη γραμμή 1 σε “οργανωμένο σχέδιο επιθέσεων – βανδαλισμών”, εναντίον συρμών τις νύχτες που βρίσκονται παρκαρισμένοι, με αποτέλεσμα να αποσύρονται από την κυκλοφορία

Μετά την τεράστια κατακραυγή που προκλήθηκε από τις αδιανόητες εν μέσω πανδημίας εικόνες συνωστισμού σε διάφορους σταθμούς του μετρό, η ΣΤΑΣΥ εξέδωσε ανακοίνωση, με την οποία αποδίδει τις μεγάλες καθυστερήσεις στη γραμμή 1 σε “οργανωμένο σχέδιο επιθέσεων – βανδαλισμών”, εναντίον συρμών τις νύχτες που βρίσκονται παρκαρισμένοι, με αποτέλεσμα να αποσύρονται από την κυκλοφορία για επισκευή και να μην τηρείται η προβλεπόμενη συχνότητα δρομολογίων, που, πάντα κατά τη διοίκηση, έχει αυξηθεί στα 6 λεπτά από τις 7 Σεπτέμβρη. Προσθέτει επίσης ότι έχει ζητήσει και αστυνομική συνδρομή για τη φύλαξη των εγκαταστάσεων και τη σύλληψη των υπευθύνων. Ολόκληρη η ανακοίνωση αναφέρει:

«Η Διοίκηση της ΣΤΑΣΥ Α.Ε.  αισθάνεται την υποχρέωση να ενημερώσει το επιβατικό κοινό και τους πολίτες της Αττικής για τις καθυστερήσεις που παρατηρούνται τις τελευταίες ημέρες στα δρομολόγια της γραμμής 1, κυρίως κατά τη διάρκεια των πρωινών ωρών, με αποτέλεσμα την δημιουργία συνθηκών συνωστισμού.

Η ΣΤΑΣΥ Α.Ε.,  με γνώμονα την ασφάλεια των επιβατών και των εργαζομένων της, ανταποκρινόμενη στην γενικότερη προσπάθεια για τον περιορισμό της εξάπλωσης του Covid-19  ενίσχυσε από τις 7 Σεπτεμβρίου τη συχνότητα των δρομολογίων και της γραμμής 1, επιτυγχάνοντας σε αυτή χρονοαποστάσεις 6 λεπτών τις ώρες αιχμής. Ταυτόχρονα ουδέποτε απέκρυψε τα εγγενή προβλήματα που υπάρχουν από την παλαιότητα και την έλλειψη συρμών τα οποία δεν επιτρέπουν την επίτευξη μικρότερων χρονοαποστάσεων αναλόγων με αυτές των γραμμών 2 και 3, γι΄ αυτό και  προωθείται με επείγουσες διαδικασίες ο διαγωνισμός για την ανακατασκευή και τον εκσυγχρονισμό 14 συρμών 8ης γενιάς οι οποίοι έχουν ηλικία άνω των 35 ετών.

Το τελευταίο διάστημα, ωστόσο, βρισκόμαστε αντιμέτωποι με ένα προφανώς οργανωμένο σχέδιο συχνότατων επιθέσεων –  βανδαλισμών (σπάσιμο τζαμιών σε πόρτες και παράθυρα συρμών) συνήθως κατά τη διάρκεια της νύχτας, όταν οι συρμοί βρίσκονται παρκαρισμένοι σε διάφορους σταθμούς ή επίσταθμους του δικτύου της γραμμής 1, προκειμένου κάθε πρωί να ξεκινήσουν την εκτέλεση του συγκοινωνιακού τους έργου.

Οι ζημιές αυτές, πέρα από την οικονομική επιβάρυνση που δημιουργούν στην εταιρεία, προκαλούν σοβαρά προβλήματα και στην εύρυθμη εκτέλεση του συγκοινωνιακού έργου. Οι συρμοί που δέχονται τις επιθέσεις πρέπει να αποσυρθούν από την κυκλοφορία για να επισκευαστούν, με αποτέλεσμα ως ότου καταστεί δυνατή η αντικατάστασή τους από διαθέσιμους εφεδρικούς  να προκαλούνται δυσλειτουργίες στην εκτέλεση των δρομολογίων με αναπόφευκτη αύξηση των χρονοαποστάσεων και κατ΄ επέκταση την πρόκληση συνωστισμού τόσο στις αποβάθρες όσο και στο εσωτερικό των συρμών.

Η Διοίκηση της ΣΤΑΣΥ έχει ενημερώσει για το πρόβλημα  το Υπουργείο  Προστασίας του Πολίτη και την Ελληνική Αστυνομία, ζητώντας ταυτόχρονα από την τελευταία να λάβει ό,τι επιπλέον μέτρα απαιτούνται για την αποτελεσματική φύλαξη των εγκαταστάσεων, αλλά και να προχωρήσει στον εντοπισμό και την σύλληψη των ατόμων- ομάδων που προκαλούν τις ζημιές και παράλληλα θέτουν σε κίνδυνο την υγεία των πολιτών με την πρόκληση συνθηκών συνωστισμού στις αστικές συγκοινωνίες της Αττικής».

Ως εδώ, να δεχτούμε ότι πράγματι αλλότριες σκοτεινές δυνάμεις σαμποτάρουν το συγκοινωνιακό έργο του ηλεκτρικού. Αυτό αφενός δεν εξηγεί το πάγιο πρόβλημα που υπάρχει στη συγκεκριμένη γραμμή, πολύ πριν βγουν παγανιά μυστηριώδεις βάνδαλοι με προτίμηση στα βαγόνια. Αφετέρου δεν εξηγεί για ποιο λόγο υπάρχει ίδιος και χειρότερες συνωστισμός σε κεντρικούς σταθμούς των γραμμών 2 και 3, ιδιαίτερα στο Σύνταγμα. Το φαινόμενο έσπευσαν να δικαιολογήσουν πηγές της ΣΤΑΣΥ, κάνοντας λόγο για βλάβη σε έναν συρμό στις 7.30 το πρωί, που οδήγησε σε αρρυθμία των χρονοαποστάσεων, με αποτέλεσμα να φτάσουν ταυτόχρονα δύο συρμοί στη γραμμή δυο (ένας ανά κατεύθυνση) με την πλειονότητα των επιβατών να συνεχίζουν για τη γραμμή 3 προς αεροδρόμιο. Η βλάβη πάντως, που μόνο σπάνιο φαινόμενο δεν είναι, ειδικά όσο περνάει ο καιρός και παλιώνουν οι συρμοί, δεν αποδόθηκε σε συμμορίες βανδάλων, αν και κανείς δεν αποκλείει στο μέλλον να αποδοθεί σε κάποιο άτακτο ρακούν.
Με πληροφορίες από reader.gr

 

Facebook Twitter Google+ Εκτύπωση Στείλτε σε φίλο

Κάντε ένα σχόλιο: