ΔΑΣ ΟΑΣΘ: Με µπουκαλάκια µε ΖΕΣΤΟ ΝΕΡΟ δεν αντιµετωπίζεται ο καύσωνας! 

Να αφήσει το παραµύθι η διοίκηση του ΟΑΣΘ περί «ακραίων καιρικών φαινοµένων» και να σταµατήσει η κοροϊδία µε τα µπουκαλάκια του νερού στα σταθµαρχεία γιατί στέλνει λάθος µηνύµατα που δηµιουργούν αυταπάτες στο επιβατικό κοινό και µπορεί να προκληθούν προστριβές. 

Αυτές τις µέρες εν όψη καύσωνα διαβάσαµε δηλώσεις του προέδρου του Οργανισµού ότι ελπίζει να αντέξουν τα µηχανήµατα στις ακραίες θερµοκρασίες.  

Μάλιστα η διοίκηση διένειµε µε υπηρεσιακά «DATSUN» στα σταθµαρχεία του ΟΑΣΘ 6.000  µπουκαλάκια νερό για τους εργαζόµενους και τους επιβάτες. Σκέτη κοροϊδία !  

Πρόκειται για τη γνωστή πολιτική όλων των κυβερνήσεων που ρίχνουν το µπαλάκι στα «ακραία» καιρικά φαινόµενα είτε πρόκειται για καύσωνα, πυρκαγιά, πληµµύρα, σεισµό κλπ. 

-Είναι η πολιτική των κυβερνήσεων που σχεδόν ποτέ δεν παίρνουν προληπτικά µέτρα για την προστασία του λαού «ελπίζοντας» σε εξωγενείς παράγοντες – να αντέξουν τα µηχανήµατα – ή π.χ.  κάποιο θαύµα ! 

-Είναι η πολιτική που αυτοί που την εφαρµόζουν δεν θα βρουν να πουν κουβέντα και να αναλάβουν τις ευθύνες τους για το ότι η αντιµετώπιση του καύσωνα γίνεται µε τη συντήρηση των κλιµατιστικών των λεωφορείων που έπρεπε να είχε γίνει από το χειµώνα όπως συνέβαινε παλαιότερα και να υπάρχει επάρκεια σε βασικά αναλώσιµα και ανταλλακτικά. 

-Είναι η πολιτική που άνοιξε και αρχικά εφάρµοσε ο ΣΥΡΙΖΑ και µετά ακολούθησε η ΝΔ και που το προηγούµενο διάστηµα εκθείαζε τα σαπάκια της Λειψίας, τα leasing λεωφορεία και τη Σύµπραξη Δηµόσιου και Ιδιωτικού Τοµέα (ΣΔΙΤ) µε την εκχώρηση του 1/3 των γραµµών του ΟΑΣΘ στα ΚΤΕΛ. 

Αυτή η πολιτική της ιδιωτικοποίησης που επιδοτήθηκε αδρά (και συνεχίζει να επιδοτείται) µε κρατικό χρήµα (28-29 εκ. ευρώ το χρόνο) στην πράξη απέτυχε. 

Αποδείχθηκε ότι δεν µπορεί να προσφέρει καµία ουσιαστική λύση στη συγκοινωνία όπως δεν πρόσφερε ούτε στην υγεία στην περίοδο της πανδηµίας και ούτε και πουθενά γιατί προτεραιότητα της είναι το κέρδος και όχι η κάλυψη των λαϊκών αναγκών. 

Στην Ελλάδα οι καύσωνες το καλοκαίρι είναι συνηθισµένο φαινόµενο.  

Να αφήσει το παραµύθι η διοίκηση του ΟΑΣΘ περί «ακραίων καιρικών φαινοµένων» και να σταµατήσει η κοροϊδία µε τα µπουκαλάκια του νερού στα σταθµαρχεία γιατί στέλνει λάθος µηνύµατα που δηµιουργούν αυταπάτες στο επιβατικό κοινό και µπορεί να προκληθούν προστριβές. 

Στα σταθµαρχεία υπάρχουν υποδοµές (ψύκτες-ψυγεία) για κρύο νερό που καλύπτουν ΜΟΝΟ τις ανάγκες των εργαζόµενων. Δεν υπάρχει καµία πρόβλεψη ώστε να αποθηκευθούν σε ψυγεία τα 6.000 µπουκαλάκια νερού ώστε να καλυφθούν και οι ανάγκες των επιβατών.  Ας µην κοροϊδεύει λοιπόν το λαό της πόλης η διοίκηση του ΟΑΣΘ γιατί µε µπουκαλάκια µε ΖΕΣΤΟ ΝΕΡΟ δεν αντιµετωπίζεται ο καύσωνας ! 

Η διοίκηση και η κυβέρνηση φέρουν την ευθύνη και πρέπει να απολογηθούν στο λαό της πόλης που ταλαιπωρείται αφάνταστα αυτές τις µέρες για το ότι από το καλοκαίρι του 2019 που παρέλαβαν από το ΣΥΡΙΖΑ τη διοίκηση: 

-Συνέχισαν την απαξίωση των υπηρεσιών του Οργανισµού 

-Συνέχισαν τον “κανιβαλισµό” (αφαίρεση ανταλλακτικών) και τον παροπλισµό των λεωφορείων του ΟΑΣΘ που µπορούσαν και µπορούν να επισκευαστούν γιατί έχουν τις υποδοµές (κλιµατιστικά µηχανήµατα) ώστε να προσφέρουν κατάλληλες συνθήκες ψύξης στους επιβάτες.  

Η κυβέρνηση µε έκτακτο κονδύλι να εξασφαλίσει όλα τα απαραίτητα αναλώσιµα και ανταλλακτικά για την άµεση επισκευή και συντήρηση των κλιµατιστικών µηχανηµάτων ώστε να ενταχθούν στην κυκλοφορία όσο το δυνατόν περισσότερα λεωφορεία.

Facebook Twitter Google+ Εκτύπωση Στείλτε σε φίλο

Κάντε ένα σχόλιο: