«ΑΒ Βασιλόπουλος»: Το αληθινό «πρόσωπο» πίσω από τις διαφημίσεις

Μέσα από όμορφα τηλεοπτικά πλάνα και υπό τους ήχους κατάλληλης να συγκινήσει μουσικής, παραγωγοί, ψαράδες, διευθυντές και εργαζόμενοι στην «ΑΒ Βασιλόπουλος» παρουσιάζονται ως μια αγαπημένη και δεμένη οικογένεια που τα μέλη της δεν έχουν τίποτα να χωρίσουν. Πίσω όμως από αυτή την «ωραία ατμόσφαιρα» κρύβεται η πραγματικότητα, που είναι εντελώς διαφορετική.

Όλοι λίγο πολύ γίναμε κάποια στιγμή θεατές της διαφημιστικής καμπάνιας των σούπερ μάρκετ «ΑΒ Βασιλόπουλος». Απαντώντας στο ερώτημα «γιατί εδώ;», μέσα από όμορφα τηλεοπτικά πλάνα και υπό τους ήχους κατάλληλης να συγκινήσει μουσικής, παραγωγοί αγροτικών προϊόντων, ψαράδες, διευθυντές και εργαζόμενοι στην «ΑΒ Βασιλόπουλος» παρουσιάζονται ως μια αγαπημένη και δεμένη οικογένεια που τα μέλη της δεν έχουν τίποτα να χωρίσουν μεταξύ τους.

Πίσω όμως από αυτή την «ωραία ατμόσφαιρα» κρύβεται η πραγματικότητα, που είναι εντελώς διαφορετική.

«Η ΑΒ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ όλο το προηγούμενο διάστημα, πριν και κατά τη διάρκεια της κρίσης δεν άφησε αντεργατικό νόμο που να μην αξιοποιήσει, 4ωρα, 3ημερα, ΕΣΠΑ-VOUCHER, συμβάσεις έργου ή δανεισμού με εργολάβους (συνεργεία καθαρισμού, αποθήκες), σμπαράλιασμα προγραμμάτων, τρομοκρατία, απολύσεις. Η  ΑΒ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ επιτίθεται με αγριότητα στα δικαιώματά μας όπως στην ανάγκη μας για ξεκούραση, για σταθερή εργασία. Απαιτεί να θυσιάσουμε όλα μας τα δικαιώματα για να αυγατίζει τα κέρδη της», καταγγέλλει ο Σύλλογος Εμποροϋπαλλήλων Αθήνας, με αφορμή τη νέα επίθεση που δέχονται οι εργαζόμενοι της αλυσίδας και του κλάδου με τη σχεδιαζόμενη από κυβέρνηση και μεγαλοεργοδότες πλήρη κατάργηση της κυριακάτικης αργίας.

Η «ΑΒ Βασιλόπουλος» έχοντας προχωρήσει μέχρι τώρα στο άνοιγμα των καταστημάτων της σε πολλές περιοχές, όπως Ωρωπός, Νέα Μάκρη, όλες τις Κυριακές, πρωτοπορεί προς αυτή την κατεύθυνση, ενώ, όπως σημειώνει ο Σύλλογος Εμποροϋπαλλήλων «το προηγούμενο διάστημα βγήκε στα κεραμίδια δηλώνοντας «καλές είναι οι 8, τι τις θέλουμε τις 32», παίζοντας το παιχνίδι των εντυπώσεων και εξυπηρετώντας τους μεταξύ, των μεγαλοεργοδοτών και των πολυεθνικών».

«ΑΒ Βασιλόπουλος»: Το αληθινό «πρόσωπο» πίσω από τις διαφημίσεις

«ΑΒ Βασιλόπουλος»: Το αληθινό «πρόσωπο» πίσω από τις διαφημίσεις

Πίσω από τις διαφημίσεις σπάνια βρίσκεται η αλήθεια. Στη συγκεκριμένη περίπτωση κρύβεται η στυγνή εκμετάλλευση των εργαζομένων από τον καπιταλιστή που προκειμένου να διασφαλίσει και να αυγατίσει τα κέρδη του «καταπίνει» εργασιακά δικαιώματα και απαιτεί από τους εργαζόμενους περισσότερες θυσίες. Κρύβεται ο αδυσώπητος ανταγωνισμός των «θηρίων» του κλάδου και το αποκρουστικό πρόσωπο του εκμεταλλευτικού συστήματος που γίνεται ολοένα και πιο επιθετικό κι απάνθρωπο για τους εργαζόμενους και το λαό.

Απέναντι σε αυτή την επίθεση οι εργαζόμενοι στα «ΑΒ Βασιλόπουλος» και κάθε εμποροϋπάλληλος δεν έχουν άλλη διέξοδο από την οργανωμένη συλλογική δράση και πάλη. «Μέσα σε κάθε χώρο δουλειάς, δημιουργούμε επιτροπές αγώνα σε κάθε κατάστημα. Παλεύουμε για νομοθετική κατοχύρωση της Κυριακής αργίας, σταθερό ημερήσιο χρόνο εργασίας, κατάργηση όλων των ελαστικών μορφών απασχόλησης», τονίζει ο Σύλλογος Εμποροϋπαλλήλων Αθήνας και καλεί τους εργαζόμενους να συμμετέχουν μαζικά στην απεργία του κλάδου την Κυριακή 16 του Ιούλη 2017 και στη συγκέντρωση στις 12 το μεσημέρι στην Πλατεία στο Μοναστηράκι.

Facebook Twitter Google+ Εκτύπωση Στείλτε σε φίλο

Κάντε ένα σχόλιο: